Ιδιαίτερης σημασίας είναι η δημιουργία branding για ένα boutique hotel, κίνηση η οποία θα δώσει τη δυνατότητα στη συγκεκριμένη επιχείρηση να εισέλθει σε ένα ευρύτερο δίκτυο branding, marketing ή franchising. Τα κυριότερα στοιχεία του boutique branding είναι η πρωτοτυπία, η δημιουργικότητα, η αισθητική και η τοποθεσία. Αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να είναι κοινά στις περισσότερες επιχειρήσεις αυτής της μορφής. Ωστόσο η διαφοροποίηση είναι κάτι που μπορεί να αναζητήσει κανείς, στοχεύοντας σε ένα συγκεκριμένο κοινό ούτως ώστε το ξενοδοχείο να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των lifestyle υπηρεσιών, του δικτύου marketing, franchising και branding.

Τα σημεία του branding

Σε ό,τι αφορά το branding είναι το στοιχείο που εξαπλώνεται σε όλους τους τομείς μίας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Τόσο σε επίπεδο διακόσμησης και εξωτερικής αρχιτεκτονικής δομής, όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού, στον τομέα της επιλογής του προσωπικού, καθώς και στο marketing και στη διαφήμιση. Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο supply.gr