Η 15η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως η ημέρα του «Λευκού Μπαστουνιού» και είναι αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση του κοινού στην προσπάθεια των ατόμων με προβλήματα όρασης για μια πιο ανεξάρτητη διαβίωση, και την διευκόλυνση τους για την καλύτερη αντιμετώπιση των προβλημάτων που συναντούν στην καθημερινότητά τους.

Στο πλαίσιο της ημέρας Λευκού Μπαστουνιού, η Henkel Hellas σε συνεργασία με το Σωματείο Ιδιωτικού Δικαίου Μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα «Φάρος Τυφλών της Ελλάδος», διοργάνωσε ένα ολοήμερο διαδραστικό δρώμενο σε μεγάλο Super Market της Αθήνας. Οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με την γραφή Braille, τη γραφή ανάγνωσης για ανθρώπους με προβλήματα όρασης, μέσα από ένα διασκεδαστικό παιχνίδι, να κερδίσουν δώρα από το Dixan και να παραλάβουν ως αναμνηστικό το όνομά τους γραμμένο στη γραφή Braille από τον Φάρο Τυφλών Ελλάδος.

Η ενέργεια αυτή αποτελεί συνέχεια της πρωτοβουλίας της Henkel, η οποία με συνέπεια και παράδοση στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, έχει εφαρμόσει στις συσκευασίες κουτιών σκόνης και συμπυκνωμένου υγρού Dixan τη γραφή Braille. Βασικοί στόχοι της πρωτοβουλίας αυτής είναι να προσφέρει λύσεις στις ανάγκες των συνανθρώπων μας με προβλήματα όρασης ως προς τις καθημερινές δραστηριότητές τους για την κάλυψη των αναγκών τους, και κυρίως η ασφαλής και σωστή οικιακή χρήση τέτοιων προϊόντων.

Το Dixan είναι το πρώτο αγαθό ευρείας κατανάλωσης (μη τρόφιμο) και το πρώτο απορρυπαντικό στην Ελλάδα που εφάρμοσε τη γραφή Braille στις συσκευασίες του από τον περασμένο Απρίλιο, ώστε το σύνολο των καταναλωτών να μπορούν να διαβάζουν και να αναγνωρίζουν το προϊόν που αγοράζουν και τις ιδιότητές του.

Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι να φέρει το κοινό πιο κοντά στις ανάγκες των συνανθρώπων μας με προβλήματα όρασης, για την καλύτερη κατανόηση από όλους εμάς των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη αυτή ομάδα πληθυσμού σε απλά καθημερινά ζητούμενα. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι τα ανεπίσημα στοιχεία για την Ελλάδα υπολογίζουν τα άτομα με προβλήματα όρασης σε περίπου 22.000, ενώ το αντίστοιχο νούμερο για το σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανέρχεται σε 30.000.000, για να καταλάβει την σημασία μιας τέτοιας πρωτοβουλίας.

Η ευαισθητοποίηση του κοινού είναι πολύ σημαντική, εξίσου σημαντική με αυτή των εταιρειών. Γι αυτό και η ενημέρωση του κοινού την ημέρα Λευκού Μπαστουνιού, «έκλεισε» με την ευχή να ακολουθήσουν κι άλλες εταιρείες την αρχή που έκανε το Dixan, ώστε σύντομα η γραφή Braille να βρίσκεται στο σύνολο των προϊόντων ευρείας χρήσης.