Εάν θέλετε περισσότερες κριτικές, μην περιμένετε ότι θα έρθουν από μόνες τους. Για να έχετε αποτελέσματα, πρέπει πρώτα να δράσετε, αλλά πριν δράσετε, πρέπει να κατανοήσετε καλά την κατάσταση, ώστε να δράσετε αναλόγως. Συγκεκριμένα, όσον αφορά στις κριτικές, οι πελάτες σε μεγάλο ποσοστό – ανεξάρτητα από το πόσο έμειναν ευχαριστημένοι με το ξενοδοχείο σας – δεν δημοσιεύουν κριτική. Πριν, λοιπόν, βάλετε μπροστά το σχέδιό σας για περισσότερες κριτικές, πρέπει να κατανοήσετε γιατί δεν γίνονται πολλές κριτικές, και ανάλογα να κινηθείτε. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr