Το να διευθύνει κανείς μία επιχείρηση είναι δύσκολο. Πόσο μάλλον, όταν μιλάμε για ένα εστιατόριο με πελάτες και γρήγορους ρυθμούς. Είναι λογικό ορισμένες φορές οι ισορροπίες να χάνονται και να γίνονται παρανοήσεις, ωστόσο υπάρχουν και καταστάσεις που καλό είναι να αποφεύγονται. Διαβάστε τα όσα «απαγορεύεται» να κάνουν οι manager των εστιατορίων…

1. Μην κακομεταχειρίζεστε τους υπαλλήλους σας

Αν είναι άδικο ή αγενής απέναντί τους το μόνο που θα κερδίσετε θα είναι να μην κάνουν καλά τη δουλεία τους και να μην τους ενδιαφέρει.

2. Μην αφήνετε στην άκρη τη γνώμη των πελατών σας

Είτε περνάτε από τα τραπέζια να τσεκάρετε αν όλα είναι ΟΚ, είτε τους ζητάτε να συμπληρώσουν κάποια κάρτα για την εμπειρία τους, καλό θα ήταν πάντως να έχετε ένα feedback.

  • Διαβάστε τα υπόλοιπα «μην» για τους manager εστιατορίων στο supply.gr