Το να δημιουργείτε τα κατάλληλα Post, δηλαδή τις κατάλληλες κοινοποιήσεις για την προβολή του εστιατορίου σας  μέσω social media και ιστοσελίδων έχει να κάνει με το σωστό περιεχόμενο. Τι θέλουν να δουν οι πελάτες σας και οι ακόλουθοί σας; Τι μπορεί να ενδιαφέρει; Σύμφωνα με την Kristin Crane από το upserve.com αυτές είναι οι χρυσές συμβουλές για το σωστό marketing μέσω περιεχομένου Συνδυασμός νέου και διαχρονικού περιεχομένου Το site σας, το blog σας και τα social media του εστιατορίου πρέπει να έχουν μία ποικιλία από νέα post. Θέλετε να παρουσιάζετε περιεχόμενο που είναι φρέσκο, σύγχρονο και ενδιαφέρον, αλλά μια στο τόσο χρειάζονται και δημοσιεύεις με πιο «κλασσικό» χαρακτήρα. Έτσι, λοιπόν, μπορείτε για παράδειγμα τη μία μέρα να ανεβάσετε κάτι σχετικά με τα Αγαπημένα food trends για το 2016 με μερικές φωτογραφίες από πιάτα που προσφέρετε με αυτά τα trends, και την επόμενη μέρα να ποστάρετε κάτι πιο διαχρονικό όπως την ιστορία της σαμπάνιας ή τη συνταγή ενός αγαπημένου πιάτου. Πρακτικό… περιεχόμενο Σκεφτείτε τι μπορείτε να μοιραστείτε με το κοινό σας που μπορεί να τους φανεί χρήσιμο. Σίγουρα ένα εστιατόριο και οι υπάλληλοί του μπορούν να μοιραστούν μυστικά από την κουζίνα που ενδιαφέρει τους πελάτες. Θα εκπλαγείτε με το πόσοι από τους πελάτες σας δεν ξέρουν βασικές συνταγές, ακόμα και πώς να κόψουν σωστά ένα κρεμμύδι ή να βράσουν ένα αυγό. Δημιουργείστε, λοιπόν, κοινοποιήσεις με πρακτικό περιεχόμενο, με ιδέες και οδηγίες για τους φίλους του εστιατορίου. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr