Ο χρόνος που αφιερώνει κανείς στο κινητό του, αύξησε σημαντικά το χρόνο παραμονής των πελατών στα εστιατόρια και γενικά, στις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης και φιλοξενίας.

Κοιτούν το κινητό τους πριν το μενού

Οι πελάτες ασχολούνται με το κινητό τους πριν καν δουν το μενού. Ορισμένοι πελάτες ζητούν από τους σερβιτόρους βοήθεια για να συνδεθούν στο Wi-Fi του εστιατορίου, ενώ άλλοι βγάζουν φωτογραφίες με αποτέλεσμα να καθυστερούν αρκετά να δώσουν την παραγγελία τους. Όλοι ξέρουμε ότι το Instagram είναι γεμάτο από φωτογραφίες φαγητών και χώρους εστιατορίων και το facebook από check in σε μαγαζιά. Το ερώτημα, όμως, είναι πώς αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί θετικά από τα εστιατόρια; Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr