Προτάσεις με σκοπό τον περιορισμό του ρόλου των εισπρακτικών εταιρειών υπέβαλλε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στον γ.γ. Καταναλωτή.

Στο πολυσέλιδο έγγραφο αναφέρονται μεταξύ άλλων:

– Η εταιρεία μπορεί να τηλεφωνεί στον δανειολήπτη δέκα μέρες αφού έληξε η οφειλή του

– Η εταιρεία μπορεί να τηλεφωνεί μόνο εργάσιμες ημέρες από τις 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ. Η συχνότητα των τηλεφωνημάτων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το ένα ανά δεύτερη ημέρα.

– Η τηλεφωνική επικοινωνία στο χώρο εργασίας του οφειλέτη επιτρέπεται μόνον εφόσον έχει δηλωθεί από τον ίδιο ως ο μοναδικός τηλεφωνικός αριθμός.