Σε χρυσοτόκο όρνιθα του ευρωπαϊκού τουριστικού επιχειρείν τείνει να μετατραπεί η Αθήνα. Κορυφαία ξενοδοχειακά brands ερίζουν για το franchise, ακόμη και για το management αθηναϊκών ξενοδοχείων, ανεβάζοντας τον πήχη στην ξενοδοχειακή βιτρίνα της πρωτεύουσας.

Άλλωστε, γράφει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής», οι υποδομές φιλοξενίας της Αθήνας – μολονότι δέχεται τον αθέμιτο ανταγωνισμό των τουριστικών κατοικιών που η πολιτεία αδυνατεί να αντιμετωπίσει – είναι ήδη αναβαθμισμένες από την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων και διαρκώς ανακαινίζεται.

Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα, ήδη κλείνονται και οι μεγάλες συμφωνίες, αφού μετά τη συμφωνία franchise μεταξύ του Αστέρα της Βουλιαγμένης και της Four-Seasons, οι ιδιοκτήτες του πρώην «Athens Ledra» έκλεισαν franchise deal με την HYATT REGENCY, την ξενοδοχειακή αλυσίδα η οποία κατεβαίνει για πρώτη φορά στην Αθήνα. Το management του ξενοδοχείου θα αναλάβει ο Γιάννης Δασκαλαντωνάκης.

Πρόκειται για το νέο επιχειρηματικό πρότζεκτ της πρωτεύουσας με ορίζοντα λειτουργίας το 2018. Στη λεωφόρο Συγγρού η Marriott έχει υπογράψει συμφωνία franchise από το Φθινόπωρο του 2016 με τον όμιλο Χανδρή για το «Metropolitan» στη Λ. Συγγρού 385. Το 5άστερο ξενοδοχείο των 366 δωματίων θα λειτουργήσει επίσης το 2018 κάτω από το σήμα των Marriott Hotels, μετά την ολοκλήρωση του λίφτινγκ των 15. εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι μέτοχοι του «Hilton» (ΤΕΜΕΣ-DOGUS) δε φαίνεται να εγκαταλείπουν το άρμα του ομίλου και μετά από έντονη διαδικασία ώσμωσης με παγκόσμιους παίκτες της ξενοδοχίας, κατά πληροφορίες, είναι πολύ κοντά να δώσουν τα χέρια με το «αδελφό», αλλά έτι περαιτέρω πολυτελές ξενοδοχειακό brand με την επώνυμη Conrad.

Στο μεταξύ, στις 20 Οκτωβρίου θα είναι η καταληκτική ημερομηνία για τις προσφορές στη Eurobank για την απόκτηση του «King George». Επί θύραιας βρίσκεται ο διαγωνισμός της Εθνικής για το ξενοδοχείο «Ηριδανός» στην οδό Πειραιώς μέσω της Probank Leasing με τιμή πώλησης των 6,3 εκατ. ευρώ ως ελάχιστο τίμημα.