Με αρνητικό πρόσημο έκλεισε το 2016 για τη Froneri, η οποία κατέγραψε ζημιές 9 εκατ. ευρώ, χαρακτηριστικό των δύσκολων συνθηκών που επικρατούν στην αγορά παγωτού.

Η ίδια η εταιρεία αναμένεται να συνεχίσει να επενδύει στη γεύση και στο δίκτυό της προκειμένου να επιστρέψει στην κερδοφορία. Εκτιμάται ότι θα επιδιώξει να ενισχύσει τα σημεία πωλήσεων και να αναβαθμίσει σημαντικά τις εμπορικές πρακτικές της, προκειμένου να μπορεί να παρέχει και τις παραδοσιακές και τις νέες γεύσεις της σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό.

Η αγορά του παγωτού έχει πλέον αποκτήσει διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Στην πρώτη γραμμή έχουν μπει για τα καλά τα σύγχρονα διατροφικά trends και η τάση του fitness & health, με δεδομένη και την αντίστοιχη στροφή των καταναλωτών σε πιο υγιεινές επιλογές.

Απόλαυση, υγιεινή διατροφή αλλά και αναβάθμιση του δικτύου τους αποτελούν πλέον το μεγάλο στοίχημα των εταιρειών παγωτού, με στόχο να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά τους.

Αυτός είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος να ενισχύσουν τις θέσεις τους και κυρίως να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες απαιτήσεις της λιανικής αγοράς παγωτού, η οποία στα χρόνια της κρίσης έχει συρρικνωθεί σε ποσοστά που αγγίζουν και το 50%.