Νέα σελίδα ανοίγει από σήμερα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την πώληση και μεταβίβαση του 100% της εταιρίας στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A., έναντι 45 εκατομμυρίων ευρώ.

Η ιδιωτικοποίηση επέφερε το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους 692 εκατ. ευρώ αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. αποτελούν την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη.

Η υπογραφή της συμφωνίας έγινε στην Κέρκυρα, στο πλαίσιο των εργασιών του ανωτάτου συμβουλίου συνεργασίας Ελλάδας- Ιταλίας, από την πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Λίλα Τσιτσογιαννοπούλου και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group, Renato Mazzoncini.

Αντιδράσεις από τους εργαζόμενους

Οι εργαζόμενοι στους σιδηρόδρομους πραγματοποιούν σήμερα 24ωρη απεργία, αντιδρώντας στην πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο για ξεπούλημα του εθνικού πλούτου με ζημιωμένη τη χώρα και υποστηρίζουν ότι η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων καθιστά επισφαλείς τις θέσεις εργασίας των 660 εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Η σημερινή απεργία γίνεται για να απευθυνθούμε στην κυβέρνηση καθώς δεν υπάρχει από την πλευρά της καμία διασφάλιση των θέσεων εργασίας μας δηλώνοντας ταυτόχρονα πως η πώληση αυτή δεν είναι προς το δημόσιο συμφέρον και θέλουμε να υπενθυμίσουμε στον πρωθυπουργό ότι όταν ήταν στην αντιπολίτευση έλεγε ότι η συγκεκριμένη πώληση είναι έγκλημα» είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Παναγιώτης Παρασκευόπουλος.

Τη σημερινή απεργία στηρίζουν η ΓΣΕΕ το ΕΚΑ αλλά και το ΚΚΕ και η ΛΑΕ.