Η κρίση επηρεάζει καθημερινά την κατανάλωση. Οι Έλληνες ως άλλοι survivor της καθημερινότητας, κάνουν τα δικά τους μαθηματικά για να ξεπεράσουν την μείωση της αγοραστικής τους δύναμης «ψαλιδίζοντας» ακόμα και τα είδη καθημερινής ανάγκης όπως το ψωμί και το γάλα.

Οι καταναλωτές αναζητούν οικονομικές, αξιόπιστες και ελληνικές λύσεις για τις «περιορισμένων δυνατοτήτων» ανάγκες τους. Σε αυτή την προσπάθεια, πάντα σύμφωνα με τους ειδικούς, μπορεί το πρώτο κίνητρο να είναι οι χαμηλές τιμές αλλά το βασικό είναι κατά πόσο μια αλυσίδα επενδύει και επιστρέφει τα έσοδα της πίσω στην Ελλάδα και τον καταναλωτή.

Οι ισχυροί παίκτες, κυρίως αυτοί που αποτελούν μαγαζιά του εξωτερικού επιμένουν να μιλούν μόνο για τις τιμές. Ορισμένοι προχωρούν και ένα βήμα πιο πέρα μιλώντας για προσφορά στην κοινωνία, στους εργαζόμενους και τους προμηθευτές.

Πίσω από την «βιτρίνα» των στατιστικών στοιχείων και των Δελτίων Τύπου υπάρχει και η κατηγορία του σταθερού. Σε αυτήν εντάσσονται τα My Market που, με προσεκτικά και μετρημένα βήματα εφαρμόζουν τις αρχές του «ηθικού επιχειρείν».

Τα My Market έχουν επιλέξει να στηρίζουν συνεχώς την πολιτική των χαμηλών τιμών σε ποιοτικά προϊόντα, κυρίως ελληνικά, να επενδύουν στους εργαζόμενους και να δίνουν «χώρο» σε κάθε προμηθευτή με ποιοτικό ελληνικό προϊόν να βρίσκεται στα ράφια τους.

Ισχυροί θεωρούν ότι είναι πολλοί, ξένοι 3-4 αλλά αυτός ο παίκτης που σίγουρα είναι σταθερός και με κοινωνικό πρόσημο είναι τα My Market.