Το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Διαχείριση Σχέσεων με πελάτες» απονεμήθηκε στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Marketing Excellence Awards» που πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου, στο Ζάππειο Μέγαρο, όπως ανακοίνωσε η τράπεζα.

Συγκεκριμένα, η Εθνική Τράπεζα βραβεύτηκε για την υπηρεσία «Σύστημα Ενημέρωσης Πελατείας Alerting» στην κατηγορία «Διαχείριση Σχέσεων με πελάτες».

Είναι το τρίτο στη σειρά βραβείο που απονέμεται στην Εθνική Τράπεζα από το θεσμό. Η Εθνική είχε, επίσης, λάβει δύο βραβεία στις κατηγορίες «Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών» και «Διαχείριση Σχέσεων με Πελάτες», το 2009.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν πολλές και σημαντικές εταιρίες, ενώ η αξιολόγηση των προτάσεων που υποβλήθηκαν έγινε με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και παραμέτρους, με στόχο την ανάδειξη των εταιριών που έχουν επιτύχει εξαιρετικές επιδόσεις στην εφαρμογή ολοκληρωμένων και αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ.

Ο διαγωνισμός, που αποτελεί ήδη θεσμό στο χώρο του μάρκετινγκ για πολλά χρόνια στο εξωτερικό, πραγματοποιείται για τρίτη φορά στην Ελλάδα από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ με την επιστημονική συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και τη συμμετοχή στις ειδικές επιτροπές αξιολόγησης, υψηλόβαθμων στελεχών του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας, της έρευνας Αγοράς, καθώς και μελών της Ακαδημαϊκής Κοινότητας.