Εντός του Οκτωβρίου εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί το master plan του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), στο οποίο θα ληφθούν υπόψη και οι προτάσεις των χρηστών του λιμανιού και των φορέων της πόλης. Παράλληλα, στη βάση master plan, κανονικά αναμένεται να προχωρήσει και το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας, ασχέτως του αν θα υπάρξει πώληση μετοχών τής ΟΛΘ ΑΕ ή παραχωρήσεις. Τα παραπάνω γνωστοποίησαν σήμερα, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Ιωάννης Παντής και ο διευθύνων σύμβουλος, Δημήτρης Μακρής, έπειτα από συνάντηση με τους χρήστες του λιμανιού.

«Ο ΟΛΘ, στη βάση του master plan θα προχωρήσει αναπτυξιακά και το επενδυτικό του πρόγραμμα θα υλοποιηθεί προκειμένου να αναπτυχθεί σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, ανεξαρτήτως του τι τελικώς θα αποφασιστεί στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης με τους πιστωτές, αν θα υπάρξει πώληση μετοχών, αν θα γίνουν παραχωρήσεις ή αν θα συνεχίσει με το σημερινό του ιδιοκτησιακό καθεστώς” σημείωσε ο κ.Παντής.

Από την πλευρά του, ο κ.Μακρής επισήμανε ότι το master plan γίνεται με προοπτική 25ετίας και θα παρουσιάζει διάφορα σενάρια ανάπτυξης. Ενδεικτικά ανέφερε το ένα από αυτά, που βασίζεται σε αύξηση της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο 1,5 εκατ. TEUs (σ.σ. μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίων), του συμβατικού φορτίου στα 7,5 εκατ. τόνους και των επιβατών κρουαζιέρας στα 150.000 άτομα. Διευκρίνισε δε ότι στους μελετητές έχει δοθεί η κατεύθυνση να συμπεριλάβουν στον σχεδιασμό και την επέκταση της 6ης προβλήτας (σ.σ. έργο κρίσιμης σημασίας, που έχει επανειλημμένως αναβληθεί, ήδη από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας και παρότι υπήρχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων).