Newsbeast | Ειδήσεις και νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο.

«Η διαρροή καυσίμων από το δεξαμενόπλοιο έχει σταματήσει»

Η διαβεβαίωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας, που υποστηρίζει ότι το πλοίο ήταν αξιόπλοο


ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
17:32
13/09/2017
«Η διαρροή καυσίμων από το δεξαμενόπλοιο έχει σταματήσει»
2
loading

Τη λύπη της για τη μόλυνση που προκλήθηκε από το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου «Αγ. Ζώνη ΙΙ» εξέφρασε η πλοιοκτήτρια εταιρία, η οποία τόνισε ότι η διαρροή καυσίμου έχει σταματήσει και πως το πλοίο ήταν αξιόπλοο.

«Δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στους κατοίκους, τους επιχειρηματίες της περιοχής και τις τοπικές αρχές. Από την πλευρά μας, αμέσως μετά την βύθιση του πλοίου, που είναι τεράστιο πλήγμα για εμάς, το προσωπικό και τις οικογένειές μας, δόθηκαν εντολές στην ιδιωτική εταιρεία που ανέλαβε το έργο της απορρύπανσης, να πράξει ό,τι είναι ανθρωπίνως και τεχνικώς δυνατό, ώστε να καθαριστεί πλήρως η πληγείσα περιοχή. Έχουμε τις διαβεβαιώσεις ότι αυτό θα γίνει», αναφέρεται σχετικά από την «Αγία Ζώνη Ναυτική Εταιρεία».

Η εταιρεία δηλώνει ότι «η διαρροή καυσίμων από το πλοίο έχει σταματήσει» και συνεχίζονται οι προσπάθειες άντλησης του φορτίου, που θα μεταφορτωθεί σε άλλο πλοίο, το οποίο ναύλωσε η εταιρεία για το σκοπό αυτό, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει καμία πιθανότητα μελλοντικής διαρροής.

«Σε κάθε περίπτωση είμαστε και θα παραμείνουμε σε διαρκή επαφή με όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να αποκατασταθεί πλήρως το περιβάλλον» αναφέρει ενώ σχετικά με τα αίτια του ναυαγίου, ενημερώνει ότι «οι αυτοψίες των δυτών και οι πραγματογνωμοσύνες από τις αρμόδιες αρχές και οργανισμούς είναι σε εξέλιξη και όταν ολοκληρωθούν», θα είναι σε θέση να γνωρίζει.

Επισημαίνει ότι «το πλοίο ήταν αξιόπλοο, τα πιστοποιητικά του ήταν εν ισχύι και είχε υποβληθεί σε όλους τους ελέγχους, όπως η κείμενη νομοθεσία απαιτεί».

«Η “υποψία” που εκφράζεται από οιονδήποτε σχετικά με υποτιθέμενη μη καταλληλότητα του πλοίου να εκτελεί το έργο για το οποίο προοριζόταν είναι ψευδής, συκοφαντική και η εταιρεία επιφυλάσσεται των δικαιωμάτων της», σημειώνει τέλος η πλοιοκτήτρια εταιρεία.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

2
σχόλια
  1. avatar Καλα !!!!

    Τι ηλικιας σαπακι ηταν ??γιατι δεν το ειπαν . Ανοιγουν πολλα καραβια σταματιμενα ??ιστορικο του καραβιου υπαρχει?? Αν ειχε κιαλλα τετοια θεματα?? Προστιμα θα πεσουν στην Εταιρια που τα μαυρισε ολα με μαζουτ??

  2. avatar Ιέραξ

    Ποιό ήταν αξιόπλοο; Με πιστοποιητικά υπογεγραμμένα στα γραφεία του εφοπλιστή, η με επιθεωρήσεις κατά τις οποίες οι επιθεωρητές τηε ΕΕΠ δεν ανεβαίνουν καν στο πλοίο;

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει