Συνεχίζοντας το ταξίδι στην καρδιά ενός ποτηριού που ξεκίνησε με τη μοναδική, πρωτοπόρα, θεατρική, μουσική και καλλιτεχνική παράσταση SYMPHONY IN BLUE, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, το JOHNNIE WALKER BLUE LABEL, παρουσιάζει μία νέα μοναδική συνεργασία με τη MontBlanc στην Ελλάδα.

Η συνεργασία του JOHNNIE WALKER BLUE LABEL με την MontBlanc θα παρουσιάσει μια σειρά από 6 μουσικά κομμάτια που έχει συνθέσει ο διεθνούς προβολής έλληνας συνθέτης Στέφανος Κορκολής καθένα από τα όποια θα συμβολίζει τα έξι στοιχεία του γευστικού προφίλ αυτού του σπάνιου ουίσκι: τη φρεσκάδα, τη πλούσια φρουτώδη γεύση, τα αρώματα βύνης & ξύλου, την πικάντικη αίσθηση αλλά και τον καπνιστό χαρακτήρα. Στην κοινή εκδήλωση παρουσίασης των κομματιών που θα πραγματοποιηθεί σύντομα στην Αθήνα, θα δεσπόζει η νέα πένα Pavarotti της MontBlanc.

Η καμπάνια SYMPHONY IN BLUE είναι εμπνευσμένη από το ταξίδι που ξεκίνησε ο John Walker πριν από περίπου 200 χρόνια και δημιουργήθηκε για να γιορτάσει την ιστορία, την απόλυτη δεξιοτεχνία και τη κληρονομιά του JOHNNIE WALKER BLUE LABEL.

«H συνεργασία με το JOHNNIE WALKER BLUE LABEL και το Στέφανο Κορκολή είναι μια μοναδική ευκαιρία για δύο luxury brands να ενώσουν τις δυνάμεις τους. Υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ του τρόπου που παράγονται τα εργαλεία γραφής MontBlanc και τον τρόπο που το Johnnie Walker παράγει το ουίσκι του, με κοινό παρονομαστή την τέχνη της δημιουργίας και δεξιοτεχνίας, οπότε αυτή είναι μια εξαιρετική συνεργασία για εμάς. Ο Στέφανος Κορκολής, θα δημιουργήσει με μία συλλεκτική πένα MontBlanc Pavarotti μοναδικές μελωδίες εμπνευσμένες από τα γευστικά χαρακτηρίστηκα του JOHNNIE WALKER BLUE LABEL», δήλωσε ο Τίμος Τζάννες.

«Με το SYMPHONY IN BLUE, θέλουμε να εξηγήσουμε με ένα μοναδικό τρόπο το σπάνιο προφίλ του JOHNNIE WALKER BLUE LABEL που αποδίδει φόρο τιμής στην τέχνη του Blending, μια τέχνη με την οποία πρωτοπόρησε ο John Walker. Το Johnnie Walker είναι γνωστό για το δυνατό του χαρακτήρα, το καινοτόμο του πνεύμα και τον εορτασμού της προόδου, οπότε θελήσαμε να δημιουργήσουμε κάτι που θα βοηθήσει τη δημιουργικότητα και θα εμπνεύσει την πρόοδο», δήλωσε ο Χάρης Ψαρούδας, διευθυντής των Reserve Brands της Diageo στην Ελλάδα.