Το Kingdoms of Amalur: Reckoning είναι ένα νέο project που μας έρχεται από την 38 Studios και την Big Huge Games με την Electronic Arts να παίζει το ρόλο του publisher. Πρόκειται για ένα single player RPG που θα κυκλοφορήσει το πρώτο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου. Πριν από μερικές μέρες κυκλοφόρησε το demo του σε όλες τις εκδόσεις και εμείς δε χάσαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε, παίζοντας κυρίως την έκδοση για PCs και δευτερευόντος αυτή του Xbox 360. Πάντως, ακόμα και στην έκδοση για PCs προτιμήσαμε να χρησιμοποιήσουμε το gamepad του συστήματος της Microsoft, αφού το mouse/keyboard combo δε μας βόλεψε όσο θα θέλαμε.

Πριν πούμε οτιδήποτε για το ίδιο το παιχνίδι, οφείλουμε να βγάλουμε το καπέλο στο ίδιο το demo, το οποίο είναι ένα από τα πλέον προσεγμένα που έχουμε δει ποτέ, προσφέροντας στον παίκτη πέρα από πολλές ωρες gameplay και μια αρκετά μεγάλη ματιά στους μηχανισμούς του τίτλου, αλλά και μερικά δωράκια, τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει στο επερχόμενο Mass Effect 3.

Η υπόθεση του παιχνιδιού θέλει τον ήρωά μας να ξεκινάει.. νεκρός, θύμα ενός πολυετή πολέμου που μαίνεται μεταξύ των ανθρώπων και μιας αθάνατης φυλής των Fae. Η ήρωας όμως επανέρχεται στη ζωή καθώς είχε.. βουτηχτεί στο Well of Souls και πλέον αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη ελπίδα για την επικράτηση στο πόλεμο. Η ιστορία φαίνεται ενδιαφέρουσα και από όσο μας άφησε το demo να παίξουμε, εξελίσσεται ομαλά.

Στα πρώτα 15-20 λεπτά το παιχνίδι μας βάζει να ζήσουμε λίγο αφήγηση και λίγο gameplay, προσπαθώντας να μας εξοικιώσει με τους μηχανισμούς του. Αφού διαλέξουμε το τύπο και το φύλο του χαρακτήρα μας (ελάχιστο ρόλο παίζουν στη μετέπειτα εξέλλιξή του) ξεκινάμε να περιπλανούμαστε στα μπουντρούμια, μαζεύοντας σιγά σιγά όπλα και αντικείμενα.

Το παιχνίδι δεν βασίζεται στο κλασσικό setup των RPGs, αφού πρακτικά ο χαρακτήρας μας μπορεί να εξελιχθεί όπως εμείς θέλουμε, ενώ από την αρχή μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε είδους όπλο: από σπαθιά και τόξα, μέχρι μαγικά ραβδιά και wands. Δεν υπάρχει περιορισμός πέραν του level του χαρακτήρα καθώς και του επιπέδου των τριών βασικών skills Might, Finesse και Sorcery.

Τα τρία αυτά skills συνοδεύονται και από αντίστοιχα skill trees, τα οποία μπορούμε να εξελίξουμε όπως ακριβώς εμείς θέλουμε, χωρίς περιορισμούς, δημιουργώντας έτσι το χαρακτήρα μας όπως μας βολεύει. Ένα ακόμα βασικό χαρακτηριστικό που παίζει ρόλο στο παιχνίδι είναι τα destinys, τα οποία είναι κάρτες που θυμίζουν σε στιλ, ταρώ. Μπορούμε να έχουμε μια ενεργή και να την αλλάζουμε κάθε φορά που ένα ανεβαίνουμε ένα νέο level, με κάθε μια από τις διαθέσιμες να βοηθάνε τον ήρωα σε συγκεκριμένα σημεία.

Πηγή: enternity.gr