Η Ford ανακοίνωσε ότι το Fiesta, το ευρωπαϊκό μικρό best-seller της, θα διατίθεται με νέα χρώματα, σημαντικά αναβαθμισμένο στυλ και εξοπλισμό και περισσότερες επιλογές κινητήρων για διαφορετικές εκδόσεις.

Η Ford ανακοίνωσε επίσης το πιο αποδοτικό Fiesta όλων των εποχών. Το Fiesta ECOnetic εφοδιάζεται τώρα με τον 1.5TDCi diesel της Ford και πετυχαίνει κατανάλωση 3,2 l/100 kmμε εκπομπές CO2 82 g/km.

Οι νέες αποχρώσεις που διατίθενται για το Fiesta είναι: Magnetic, μία σκούρα, απαστράπτουσα μεταλλική γκρι, Candy Red, μία ζωηρή, λαμπερή κόκκινη και Silver Silk, μία πολυτελής, σατινέ μεταλλική γκρι-ασημί. Η Ford έχει επεκτείνει επίσης τη γκάμα στιλάτων μοντέλων της Fiesta Red& Black Edition συμπεριλαμβάνοντας τον κινητήρα 1.5 TDCi95 PS diesel. Ο 1.0 EcoBoost 140 PS που μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμος μόνο για τα Fiesta Red και Black Edition, θα προσφέρεται επίσης με τις εκδόσεις Titanium και Sport.

Το Fiesta που κατασκευάζεται για την Ευρώπη στην Κολωνία, απαριθμεί πάνω από 17 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο από το 1976 που λανσαρίστηκε, και διατίθεται σε 3θυρες, 5θυρες και panel εκδόσεις αμαξώματος αλλά και σαν 4θυρο σε παγκόσμιες αγορές.

Η έκδοση Fiesta Trend προσφέρει βελτιωμένη ορατότητα με προβολείς αλογόνου (projector) και φώτα ημέρας LED, ενώ αναβαθμίζει τα επίπεδα ποιότητας και άνεσης στην καμπίνα με δερμάτινο τιμόνι και χειρόφρενο. Το Fiesta Titanium αποκτά χρωμιωμένο κάτω αεραγωγό, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 16 ιντσών και νέες ταπετσαρίες καθισμάτων με μοντέρνες εκρού λεπτομέρειες και ασορτί ραφές για το τιμόνι, το κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων, το χειρόφρενο και τα πατάκια. Για μερικές εξωτερικές αποχρώσεις, οι πελάτες του Fiesta Sport μπορούν να παραγγείλουν διαφορετικό χρώμα οροφής, όπως Frozen White, Panther Black, Race Red ή Candy Blue.

Η Ford έχει μειώσει τις εκπομπές CO2 για το Fiesta ECOneticκατά 16 g/km από το 2008 που το μοντέλο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά. Ο νέος κινητήρας 1.5 TDCi υιοθετεί βελτιστοποιημένη σχεδίαση θαλάμου καύσης και υπερσυμπιεστή / σύστημα ψεκασμού καυσίμου τελευταίας τεχνολογίας μαζί με:

– Auto Start Stop, που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα είναι στο ρελαντί και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός θέλει να ξεκινήσει.

– Smart Regenerative Charging, που μειώνει τη φθορά του κινητήρα μετατρέποντας επιλεκτικά τον εναλλάκτη σε γεννήτρια και φορτίζοντας τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει και φρενάρει.

– Πεντάρι κιβώτιο με βελτιστοποιημένη κλιμάκωση σχέσεων.

– Ελαστικά με κύλιση χαμηλής αντίστασης.

– Βελτιωμένη αεροδυναμική αμαξώματος και κάτω τμήματος.