Το υβριδικό Tivoli παρουσίασε SsangYong, το οποίο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 127 ίππων μαζί με ένα μονοκύλινδρο κινητήρα βενζίνης, κατά πάσα πιθανότατα από μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας βενζίνης χρησιμοποιείται αποκλειστικά για λόγους ηλεκτροπαραγωγής όπως συμβαίνει στο BMW i3 REX.
Η τελική ταχύτητα του οχήματος είναι στα 150 χλμ/ώρα ενώ η ηλεκτρική του αυτονομία είναι στα 130 χιλιόμετρα, όπου από εκεί και πέρα, επεμβαίνει ο βενζινοκινητήρας για να ηλεκτροπαραγωγή.
Σε αυτήν την περίπτωση, η συνολική αυτονομία του οχήματος μπορεί να φτάσει τα 500 χιλιόμετρα, συνεπώς ο βενζινοκινητήρας προσφέρει πρόσθετη αυτονομία της τάξης των 370 χιλιομέτρων.
Οι εκπομπές ρύπων του υβριδικού Tivoli είναι στα 40 γρ/χλμ και η αντίστοιχη κατανάλωση, περίπου στα 1,7 λτ/100 χλμ.
Το υβριδικό Tivoli προς το παρόν δεν θα βγει σε μαζική παραγωγή, όμως στον κύκλο ζωής του μοντέλου, ίσως είναι κάτι που το τολμήσει η SsangYong.
Πηγή: autotriti.gr