Τις επίσημες τεχνικές περγαμηνές σε συνδυασμό με πλουσιότερο φωτογραφικό υλικό του αμιγώς ηλεκτρικού Golf Blue e-motion έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η γερμανική εταιρεία.

Αν και το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί πριν τα τέλη του 2013, η VW έδωσε στη δημοσιότητα λεπτομερή τεχνικά στοιχεία για το αμιγώς ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, που αναμένεται να βρει «εφαρμογή» στο εγγύς μέλλον και σε πολλά ακόμα μοντέλα του Ομίλου.

Σύμφωνα λοιπόν με τα επίσημα ανακοινωθέντα, το νέο Blue e-motion θα κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα είναι τοποθετημένος στο χώρο που τοποθετείται ο… παραδοσιακός θερμικός κινητήρας, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 115 ίππων και ροπή 270 Nm. Η συνεχής ωστόσο απόδοσή του φτάνει τους 69 ίππους μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός και μόνο τροχούς του διαφορετικού αυτού Golf.

Ο εν λόγω κινητήρας συνεργάζεται με μια πληθώρα συσσωρευτών ενέργειας ιόντων λιθίου συνολικού βάρους 315 κιλών και χωρητικότητας 26,5 kWh, οι οποίοι βρίσκονται εγκατεστημένοι σε διάφορα μέρη του αμαξώματος, όπως στο δάπεδο, κάτω από τα πίσω καθίσματα αλλά και στο χώρο φόρτωσης η χωρητικότητα του οποίου έχει περιοριστεί στα 275 λίτρα, εξασφαλίζοντας μια αυτονομία που προς το παρόν και έως ότου ολοκληρωθεί η εξέλιξη του μοντέλου, στα 150 χλμ. Η μέγιστη ταχύτητα του Golf Blue e-motion αγγίζει τα 135 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,8 δλ.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το ηλεκτρικό Golf θα είναι εφοδιασμένο με τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας όσον αφορά τον ηλεκτροκινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, στο Normal η κινητήρια μονάδα θα αποδίδει 87 ίππους, με την τελική ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 115 χλμ./ώρα, στο Comfort+ η απόδοση αγγίζει τη μέγιστη τιμή της, ενώ στο Range+ ο κινητήρας περιορίζεται σε ισχύ στους μόλις 69 ίππους και η τελική ταχύτητα στα 105 χλμ./ώρα.

Πηγή: 4troxoi.gr