Η ιδέα της κατασκευής ενός μικρού roadster δεν είναι νέα για την BMW, αφού ήδη από το 1989 η βαυαρική φίρμα είχε εντάξει στη γκάμα της τη θρυλική πλέον Z1, η οποία παράχθηκε σε 8.000 μόλις μονάδες. Με την Ζ2, οι άνθρωποι της BMW επιζητούν μια εναλλακτική και πιο προσιτή λύση από την Ζ4. Στόχος των Βαυαρών είναι να αναβιώσουν την Ζ3, η οποία ήταν στις αγορές από το 1996 έως το 2002, αλλά και να ανταγωνιστούν το Mazda MX-5 4ης γενιάς που αναμένεται φέτος. Η αναφορά των ανθρώπων της BMW στην Z3, υποδηλώνει πως η Ζ2 θα έχει μήκος λίγο πάνω από τα 4 μέτρα. Αντίθετα με την μεγαλύτερη Ζ4, θα φέρει υφασμάτινη κουκούλα, με την αναδίπλωσή της να γίνεται χειροκίνητα. Οι πληροφορίες θέλουν την BMW, στηριζόμενη στην Ζ2, να λανσάρει και το διάδοχο μοντέλο του Mini Coupé/Roadster, το αργότερο μέχρι το 2017.

23 προσθιοκίνητα μοντέλα

Το «άνοιγμα» της BMW προς την προσθιοκίνηση αποτελεί ένα μεγάλο ρίσκο για την εταιρεία, το οποίο δύσκολα θα έπαιρνε αν δεν είχε δει στην πράξη χρόνια τώρα την επιτυχία των MINI. Οπότε, πέραν του περιορισμού του κόστους, η Ζ2 θα γίνει FWD και για να προσελκύσει ένα πιο νεανικό κοινό. Το 1ο προσθιοκίνητο μοντέλο της φίρμας θα είναι η BMW Σειρά 1 GT, η οποία θα λανσαριστεί στην Γενεύη φέτος, αποτελώντας την έκδοση παραγωγής του Concept Active Tourer του 2012.

Λανσάρισμα το 2015

Το λανσάρισμα της BMW Z2 αναμένεται σε κάποια από τις εκθέσεις αυτοκινήτου του 2015. Η τιμή εκκίνησής της μπορεί να βρίσκεται κοντά στις 20.000 ευρώ, χάρη στις οικονομίες κλίμακας της εταιρείας, η οποία –στα επόμενα 10 χρόνια- θα «στήσει» 23 μοντέλα, 12 BMW και 11 MINI, πάνω στην νέα πλατφόρμα UKL1. Το εν λόγω πάτωμα είναι προσθιοκίνητο (FWD), οπότε εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως το προσιτό roadster της BMW θα έχει την κίνηση στους μπροστά τροχούς! Εναλλακτικά, θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, η οποίες θα αναδεικνύουν το δυναμισμό του μοντέλου.

«Κατασκοπευτική» φωτογραφία

Οι κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες μας δίνουν μια πρώτη γεύση για τη νέα BMW Z2, η οποία θα υιοθετήσει ένα πολύ μοντέρνο αμάξωμα, με έντονο δυναμισμό. Ο δυναμισμός αυτός θα εκφραστεί κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα του νέου μοντέλου με το επιθετικό ρύγχος, τους μεγάλους αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και την πεπλατυσμένη μάσκα. Στο πλάι, διακρίνονται οι έντονες οριζόντιες νευρώσεις στο άνω και κάτω τμήμα του αμαξώματος, ενώ πολύ μοντέρνο αναμένεται να είναι και το πίσω τμήμα του οχήματος.

Εκδόσεις

Στη βάση της γκάμας αναμένεται να τοποθετηθεί το νέο 3κύλινδρο 1.500άρι μοτέρ βενζίνης της εταιρείας, το οποίο πιθανώς να αποδίδει περισσότερους ίππους από τους 136 του νέου MINI Cooper. Κατά τα φαινόμενα θα υπάρξουν και 2λιτρες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, σε πολλές αποδόσεις ισχύος. Στην κορυφαία του έκδοση, το μικρό roadster της BMW αναμένεται να φέρει το νέο αλουμινένιο 2λιτρο turbo μοτέρ της εταιρείας, με απόδοση πάνω από 300 ίππους. Η εν λόγω έκδοση ενδεχομένως να αποτελέσει την BMW M2 και να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης AWD με πολύδισκο συμπλέκτη της Haldex.

Πηγή: autotriti.gr