Με «μεταγραφή» από την AMG, ο νέος επικεφαλής μηχανολογικού σχεδιασμού της VW, Fritz Eichler εποπτεύει τη διαδικασία για την ανάπτυξη και βελτίωση του γνωστού «υπέρ-κινητήρα» της φίρμας, του VR6.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει μια μακρά πορεία και πολλές διακρίσεις, ενώ αρχικά λειτουργούσε ατμοσφαιρικά. Τώρα, το άμεσου ψεκασμού μοτέρ θα υπερτροφοδοτηθεί και μάλιστα διπλά.

Ας σημειωθεί ότι το Μάιο η εταιρεία είχε παρουσιάσει μια τέτοια εκδοχή του νέου twin turbo VR6 σε χωρητικότητα 3 λίτρων, που απέδιδε 503 ίππους και 560 Nm ροπής μεταξύ 4.000 και 6.000 σ.α.λ. στο Volkswagen Design Vision GTI concept, το οποίο ντεμπουτάρισε στο Worthersee.

Στόχος επομένως της VW είναι ο εν λόγω κινητήρας να βγει κάποια στιγμή στην παραγωγή, σε νέα διπλοτούρμπινη έκδοση, αλλά με μικρότερη ιπποδύναμη, περίπου 340 ίππων έως 450 το μέγιστο και σε λιγότερα λίτρα, για μικρή -σχετικά- κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2.

Πηγή: autotriti.gr