Η νέα έκδοση sDrive18d της Χ3 αποτελεί την πλέον προσιτή επιλογή στην γκάμα του μοντέλου ελεύθερου χρόνου της ΒMW.

Δεν διαθέτει τετρακίνηση με τη σχετική απαλλαγή φυσικά σε κόστος και βάρος, ενώ εξοπλίζεται με έναν 2λιτρο κινητήρα πετρελαίου, που μπορεί να μην γλιτώνει από τα σχετικά χαράτσια, αλλά είναι ιδιαίτερα οικονομικός στην κατανάλωσή του.

Κινητήρας: Με ροπή που ενθουσιάζει

Τo 18d της νέας πετρελαιοκίνητης έκδοσης της BMW Χ3, δεν λέει όλη την αλήθεια, αφού ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό της είναι 2λιτρος, 1.995 κ.εκ.

Το μοτέρ αυτό αποδίδει 143 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., ωστόσο η ροπή των 360 Nm (στις 1.750 –2.500 σ.α.λ.) είναι αρκετή για να τραβάει δυναμικά την X3.

Σε συνδυασμό και με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο, οι επιδόσεις είναι καλές και ταιριάζουν απόλυτα στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Εσωτερικό: Γρανιτένια αίσθηση

Όπως σε όλες τις Χ3 άλλωστε, η καμπίνα επιβατών διακρίνεται για την αψεγάδιαστη ποιότητα κατασκευής. Κορυφαία υλικά και μέρη του ταμπλό και των θυρών, που μοιάζουν σαν να είναι πακτωμένα στο αμάξωμα, δίνουν μια κορυφαία αίσθηση στιβαρότητας και πολυτέλειας.

Στο δρόμο: Άξια και χωρίς τετρακίνηση

Στο δρόμο, η «βασική» Χ3 δείχνει να διατηρεί όλα τα κύρια χαρακτηριστικά των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου, ως αποτέλεσμα του κορυφαίου πλαισίου, του δυναμικού ηλεκτρικού τιμονιού, των καλορυθμισμένων αναρτήσεων και των προηγμένων ηλεκτρονικών.

Έτσι το crossover της BMW παραμένει ακλόνητο στο δρόμο ανεξαρτήτως διαδρομής, με γρανιτένια αίσθηση και ενεργή πληροφόρηση του οδηγού για όλα τα τεκταινόμενα.

Πηγή: autotriti.gr