Η νέα Daytona 675 δεν θα είναι και τόσο νέα, όταν παρουσιαστεί επίσημα σε 25 ημέρες. Αιτία οι δεκάδες διαρροές «κατασκοπευτικών» φωτογραφιών το τελευταίο δωδεκάμηνο πολλές από τις οποίες προερχόμενες από επίσημα χέρια…

Η τελευταία διαρροή οφείλεται στο φόρουμ «675.cc» και είναι ούτε λίγο, ούτε πολύ μια φωτογραφία ολόκληρης της μοτοσυκλέτας. Κατά πάσα πιθανότητα έχει τραβηχτεί κατά την παρουσίαση του μοντέλου στους αντιπροσώπους -συνήθης πρακτική των εταιρειών-, έναν περίπου μήνα πριν την εμφάνιση ενός μοντέλου σε έκθεση.

Οι αλλαγές στη νέα Daytona ακολουθούν εκείνες που είδαμε στο νέο Street Triple. Αυτό σημαίνει ότι παραλαμβάνει και αυτή τη νέα εξάτμιση με το τελικό κάτω από τον κινητήρα (αλά MotoGP), ένα νέο υποπλαίσιο από ελαφρύ κράμα και ελαφρές τροποποιήσει στα πλαστικά.

Επίσης ελαφρώς αλλαγμένη θεωρείται πως θα είναι η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας. Η νέα εξάτμιση και το υποπλαίσιο στην Street Triple μείωσαν το βάρος κατά 6 κιλά, οπότε αναμένεται κάτι ανάλογο κι εδώ.

Όσον αφορά τώρα τον τρικύλινδρο κινητήρα, αυτό που έχει ήδη γίνει γνωστό είναι πως δεν υπάρχει σημαντική αλλαγή στην ιπποδύναμη, καθώς τα έγγραφα που έχουν κατατεθεί στην αμερικάνικη EPA δείχνουν αύξηση (+2,7) από τους 123,6 στους 126,3 bhp. Το κατα πόσον ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα το νέο νούμερο, μένει να αποδειχτεί από ανεξάρτητες δυναμομετρήσεις.

Αυτό που οι προηγούμενες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες δεν είχαν δείξει, είναι τα πρόσθετα ασημένια σειρήτια στα άκρα των προβολέων που δίνουν την εντύπωση ότι έχει αλλάξει όλο το φωτιστικό σώμα. Έξυπνη οφθαλμαπάτη;

Ανασχεδιασμένα είναι τα πλαϊνά του φέρινγκ, έχοντας μεγαλύτερες μαύρες επιφάνειες, λεπταίνοντας τη μοτοσυκλέτα, ενώ η σέλα από την οποία απουσιάζει πλέον η εξάτμιση, είναι δικαίως πολύ μικρότερη και ενσωματώνει ένα νέο πίσω φωτιστικό.

Η νέα Daytona αναμένεται να εμφανιστεί και επίσημα στην έκθεση του Μιλάνου, EICMA 2012, στις 15 Νοεμβρίου.