Η 911, το μοντέλο θρύλος στην κατηγορία των κουπέ επιδόσεων, επανέρχεται δριμύτερη την επόμενη χρονιά, κουβαλώντας μια πλειάδα τεχνολογικών καινοτομιών και αλλαγών σε σχέση με την καταξιωμένη 911-997. Ας πάρουμε μια πρώτη γεύση της νέας 911.

Μπορεί η υπάρχουσα γενιά της Porsche 911 να θεωρήθηκε από πολλούς ως η φυσική απλώς εξέλιξη της παλαιότερης και όχι, όπως αρκετοί περίμεναν, κάτι το ριζοσπαστικά νέο, παρ’ όλα αυτά όμως κανείς δεν φαίνεται να είναι σε θέση σήμερα να ισχυριστεί κάτι αντίστοιχο για την επερχόμενη-νεότερη εκδοχή του γερμανικού υπερ-κουπέ, το οποίο, σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο τελικό στάδιο της εξέλιξής του, έναν μόλις χρόνο πριν το επίσημο ντεμπούτο του.

Φέροντας την κωδική ονομασία 991, η νέα 997 αναμένεται να διατηρεί μεν τη γνώριμη εξωτερική σιλουέτα της διαθέτοντας όμως ανασχεδιασμένα φώτα, καπό και προφυλακτήρες, σε συνδυασμό με μεγαλύτερα φτερά εμπρός και πίσω ούτως ώστε να είναι εφικτή η φιλοξενία τροχών με διάμετρο 20 ίντσες για την έκδοση Carrera S. Το αμάξωμα έχει υποβληθεί σε εκτεταμένη δίαιτα ούτως ώστε το βάρος να μειωθεί κατά 50 κιλά παρά το γεγονός ότι η νέα 911 αναμένεται να είναι όχι μόνο μακρύτερη σε μήκος, αλλά συγχρόνως και πλατύτερη, προκειμένου να βελτιστοποιηθούν όχι μόνο οι χώροι στο εσωτερικό αλλά την ίδια στιγμή και τα οδικά της χαρακτηριστικά στο όριο. Στα highlights της νέας 911 ξεχωρίζουν μεταξύ άλλων το ηλεκτρομηχανικό πλέον σύστημα διεύθυνσης, οι ανασχεδιασμένες σε γεωμετρία και στήριξη αναρτήσεις, που διατηρούν όμως την ίδια με το παρελθόν αρχιτεκτονική (ωστόσο, η διάταξη των πίσω πολλαπλών συνδέσμων αναμένεται να είναι μετατοπισμένη προς τα πίσω, κατά 8 περίπου εκατοστά), το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, μέσω μπουτόν, χειρόφρενο καθώς και το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα(σ.σ.: επιλογή όμως που μάλλον θα δυσαρεστήσει του παραδοσιακούς οπαδούς της Porsche… ).

Όσον αφορά τους κινητήρες, οι Γερμανοί δεν αναμένεται να εγκαταλείψουν την… παράδοση, ανανεώνοντας για μια ακόμα φορά την εμπιστοσύνη τους στους επίπεδους και 6κύλινδρους ασφαλώς ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Διαθέτοντας ωστόσο μια πλειάδα βελτιώσεων, ο μεν 3,6 της Carrera θα αποδίδει περί τους 365 ίππους, ενώ ο 3,8 της Carrera S κοντά στους 415 ίππους. Ιδιαίτερα πιθανό θεωρείται το ενδεχόμενο η κορυφαία έκδοση της 911 να είναι εφοδιασμένη από τη βασική της ήδη έκδοση με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.

Η νέα 911 Coupe αναμένεται σύμφωνα με τις πληροφορίες να πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο της το φθινόπωρο του 2011, ενώ ένα χρόνο μετά θα ακολουθήσουν και οι ανοιχτές εκδόσεις.

Πηγή: 4troxoi.gr