Newsbeast | Ειδήσεις και νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο.

Απειλή προστίμου 1.500 ευρώ για αυτοκίνητα με ιστορικές πινακίδες

Δημοσιεύτηκε ΦΕΚ που απαγορεύει την κυκλοφορία των οχημάτων


AUTO
11:22
23/10/2017
Απειλή προστίμου 1.500 ευρώ για αυτοκίνητα με ιστορικές πινακίδες
22
loading

Αναστάτωση σε χιλιάδες ιδιοκτήτες ιστορικών αυτοκινήτων έχει προκαλέσει η υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 3641) που ουσιαστικά απαγορεύει την κυκλοφορία των οχημάτων με ιστορικές πινακίδες, απειλώντας τους ιδιοκτήτες με πρόστιμο 1.500 ευρώ.

Ο συντάκτης της ΚΥΑ εκ παραδρομής, αντί να προσδιορίζει ότι αναφέρεται μόνο στα ειδικά τροποποιημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα, χρησιμοποίησε διατύπωση που αφορά όλα τα ιστορικά, αποκλείοντας με τον τρόπο αυτό τα οχήματα που έχουν ειδικές πινακίδες, αλλά πληρώνουν κανονικά ετήσια ασφάλιστρα.

Διαβάστε την ενημέρωση από τη ΦΙΛΠΑ

«Μας κοινοποιήθηκε το νέο ΦΕΚ 3641 σχετικά με την πιστοποίηση και κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων.

Είναι προφανές ότι εκ παραδρομής χρησιμοποιήθηκαν οι όροι και περιορισμοί των αγωνιστικών οχημάτων και όχι των ιστορικών.
Καταβάλλεται πολύ μεγάλη προσπάθεια για συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Οικονομικών για τη διευκρίνιση και τροποποίηση της απόφασης αυτής.

Από το site της ΦΙΛΠΑ θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση σχετικά με την πρόοδο της προσπάθειάς μας.

Εν τω μεταξύ προτείνουμε στα μέλη μας την αποφυγή κυκλοφορίας οχημάτων με ιστορικές πινακίδες μέχρι νεοτέρας διότι είναι το πρόστιμο έχει οριστεί στα 1.500 ευρώ.»

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

22
σχόλια
  1. avatar Hellenic Vanagon

    Απατεώνες! [link}

    Aφήστε ελεύθερα τα, σωστά και μη ρυπογόνα, παλαιά, καταλυτικά, αυτοκίνητα να κυκλοφορούν.

    Φορολογήστε την φάρα σας με τα κλεμμένα.

    1. avatar Hellenic Vanagon

      Eπειδή το link με την απόδειξη του "απατεώνες" το έκοψες, δεν βγάζει νόημα αυτό που γράφω.
      Οφείλεις λοιπόν, αγαπητέ συντάκτη, να επιτρέψεις την εξήγηση την οποία στο link, ναι σε αυτό που λογόκρινες, την στηρίζω νε αποδείξεις: τα άμεσου ψεκασμού βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, (περίπου μετά το 2000), μολύνουν, (ΤUV NORD 2013), έως και 1000 φορές περισσότερο από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα έμμεσου ψεκασμού! Τα λεγόμενα "παλαιά" και "ρυπογόνα".

      WIKIPEDIA:

      "In 2013, a research by TÜV NORD found that although gasoline direct injection engines dramatically reduce CO2 emissions, they release about 1,000 times more particles classified by the World Health Organization as harmful than traditional petrol engines and 10 times more than new diesel engines. The release happens because direct injection results in uneven burning of fuel due to uneven mixing of fuel and air (stratification) and because direct injection engines operate with a higher pressure in their cylinders than the older engines."

      Ελπίζω αυτό να μην λογοκριθεί.

  2. avatar hobgoblinn

    Αν θέλω τα σαββατοκύριακα να κάνω τις βόλτες μου εκ περιτροπής, ως γνήσιος Ελληνάρας μπορώ να νοικιάζω αυτοκίνητα για ενα κάτοστάρικο ή ακόμα κάλύτερα για ενα πεντακοσάρικο για να σου την βγαίνω κιόλας γιατι με το ιστορικό δύσκολο να το πετύχω.

  3. avatar Θανασης Χ.

    Η διαφορα ειναι απλη και οφειλουμε να την σεβαστουμε ολοι.
    Υπαρχουν ανθρωποι που οταν γραφουν(αν θυμουνται πως) γραφουν εκθεση 7χρονου,υπαρχουν επισης ανθρωποι που οταν γραφουν(και θυμουνται πως)γραφουν αριστουργηματα.
    Αυτη ειναι η διαφορα και στα αυτοκινητα, καποιοι τα βλεπουν ως μεσο μετακινησης και καποιοι αλλοι σαν μελος της οικογενειας.Ειναι καθαρα θεμα κουλτουρας και προσφορας στην ιστορια των μηχανοκινητων στην Ελλαδα.
    Γιατι να βλεπουμε τα ψιχουλα που γλυτωνει ο ιδιοκτητης ενος ιστορικου και δεν βλεπουμε τα ποσα που διαθετει για την αποκατασταση-συντηρηση που στο κατω-κατω ξοδευονται εντος Ελλαδας και μοιραζονται στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ συνεργεια -καταστηματα.

    1. avatar Κώστας Χ.

      το πως και τι βλέπει ο καθένας από την σκοπιά του ,είναι εντελώς υποκειμενικό ! Και η προσφορά των κατόχων παλαιών αυτοκινήτων στην ιστορία της αυτοκίνησης παίρνει πολλή συζήτηση ! Άλλοι το κάνουν από χόμπι κι άλλοι από αγάπη !Στην ερώτηση : ώστε να κυκλοφορούν
      νόμιμα όπως όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα υπάρχει πειστική απαντηση ? εγώ λέω ΟΧΙ ! διότι είναι ΕΚΤΟΣ προδιαγραφών EUR 4,5, κλπ.! ΑΡΑ πρέπει να κυκλοφορούν ΛΙΓΟ και με ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ οπως οριζει ο νομος ! ΟΛΑ τα υπολοιπα ειναι "προφάσεις εν αμαρτίαις"

      1. avatar Kwstakis

        Επιπλέον κάνετε αναφορά σε τέλη που αναλογούν σε ένα αυτοκίνητο που πλέον δεν έχει εμπορική αξία. Γνωρίζετε οτι ενα νέο όχημα την στιγμή που θα πατήσει στον δρόμο έχει χάσει περίπου το 15% της αξίας του και συνεχίζει έτσι για κάθε έτος που περνάει.

        Αφου πιστέυετε οτι υπάρχει τέτοια πλεκτάνη και τόσα πολλά πλεονεκτήματα απο την κατοχή ενος ιστορικού αυτοκινήτου δεν μένει παρα να αγοράσετε και εσεις ενα.

        Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσος φθόνος και χολή σε κάτι που οχι μόνο δεν σας ενοχλεί αλλα προάγει εκτος των άλλων την έννοια της συντήρησης σε μια κοινωνία που όλα ειναι αναλώσιμα και για πέταμα εντος μερικών ετών.

      2. avatar Kwstakis

        Απο τα λεγόμενα σας διαπιστώνει κανείς οτι δεν γνωρίζετε απο νομικά.
        Euro 4, 5 και η εφαρμογή λοιπον νομοθεσιών δεν μπαίνουν σε ισχύ αναδρομικά. Αν ηταν ετσι οσοι έχουν παλαιά αυτοκίνητα με πινακίδες υπουργείου δεν θα μπορούσαν να κυκλοφορούν ή οπως λέτε εσείς να τα κυκλοφορούν ΛΙΓΟ.

        Αυτό που θα πρέπει να καταλάβετε ειναι οτι τα ιστορικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ΛΙΓΟ. Τα περισσότερα δεν κυκλοφορούν καθόλου. Έχετε δεί πόσα ειναι εγγεγραμμένα στα μητρώα;
        Το γεγονός οτι εσεις οταν βλέπετε ενα όχημα στον δρόμο και υποθέτετε οτι κυκλοφορεί πολύ ειναι μια υπόθεση που κάνετε.

        Επίσης ενα παλαιό αυτοκίνητο με πινακίδες υπουργείου δεν γλυτώνει απο το τέλος ανακύκλωσης. Με λίγα λόγια μεσω του τρόπου που εκφράζεστε δημιουργείτε εντυπωσιασμό για να καταλήξετε σε ενα συμπέρασμα που ουτε εσείς δεν γνωρίζετε πιο θέλετε να ειναι.

  4. avatar Κώστας Χ.

    Ο "ΞΥΠΝΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ" βρήκε το "παραθυράκι" του νόμου (όπως κάνει πάντα) πήρε πινακίδες " ΦΙΛΠΑ" για να μην πληρώνει τεκμήριο, τέλη ,φόρο πολυτελείας ασφάλιστρα , και κάθε ΣΚ έκανε την εκδρομή του "εις υγείαν των κορόιδων" !!!
    ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ !!!!!

    1. avatar ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΣ

      Η ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ,ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ(ΕΧΩ & ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤ/ΤΟ),ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ.
      ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ & ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΑΚΑΡΑΝΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΕ "MINI ΤΟΥ 77,ΠΑΡΕ 300 ΕΥΡΩ & ΠΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ".ΕΧΩ ΧΑΛΑΣΕΙ 14000 ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ! ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ, ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΒΑΡΕΛΙ.

      1. avatar Μητσάρας2031

        Το μέχρι πρότινος ΦΕΚ 3019/2013 αναφέρει "και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα νομικά πρόσωπα αυτά."

        Φίλτατε, ενα αυτοκίνητο θεωρείται οτι συντηρείται ενεργά οταν κινείται. Δεν θεωρείται ελληνάρας κάποιος που συντηρεί το αυτοκίνητο του κυκλοφορώντας το μερικές φορές τον μήνα.

        Απλοποιήσεις τυπου να πληρώσετε τα τέλη που αναλογούν ειναι άστοχες. Πολλά απο αυτά τα αυτοκίνητα ειναι δεκάετιας 50, 60, 70 που φέρουν κινητήρες υπερβολικά μεγάλου κυβισμού και κατανάλωσης (εως και 12.000cc). Επιπλέον στα περισσότερα απο αυτά δεν υπάρχουν πλέον ανταλλάκτικά σε περίπτωση που εμπλακούν σε ατύχημα.

        Πρόκειται για κινούμενα έργα τέχνης που αδυνατείτε να εκτιμήσετε επειδή προβάλλετε φίλτρα άστοχων συγκρίσεων.

        Το γεγονός οτι έχουν κάνει το αυτοκίνητο είδος πολυτελείας απο την υπερφορολήγηση δεν σημαίνει οτι ο άλλος ειναι Ελληνάρας.

        Στην προκειμένη οταν βλέπω τον παππού ( ή και τον νέο) με το παλιο αυτοκίνητο να κινείται ακόμα και καταχρήστικά γνωρίζω οτι και αυτό ειναι θέμα χρόνου.

        Επιπλέον κάποια στιγμή θα κυκλοφορούν όλα τα ιστορικά με πινακίδες υπουργείου με τις ίδιες απαλλοιφές που υπάρχουν και στις πινακίδες των συλλόγων οπως γίνετε στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ που τιμούν το κλασσικό αυτοκίνητο.

      2. avatar Κώστας Χ.

        Φίλε μου , Να το έχεις και να το χαίρεσαι !και εμείς που αγαπάμε τα παλαιά αυτοκίνητα !
        Οι ασφ. εταιρίες χρεώνουν ασφάλιστρα σύμφωνα με τον ασφαλιστικό κίνδυνο ,την εμπορική αξία του αυ/του και το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο, και αποζημιώνουν ανάλογα ! Οι αντίκες έχουν ειδικό ασφάλιστρο που είναι συνάρτηση αυτών !
        -Τέλη Κυκλ. : Όταν ΔΕΝ έχει κανονικές πινακίδες ένα όχημα ,ΠΩΣ είναι ταξινομημένο για να πληρώσει τα τέλη που του αναλογούν ? ΚΤΕΟ περνάει; κάρτα καυσαερίων ?
        Τελος εγώ είπα για τον "ελληναρα" που βρήκε τρόπο να αποφεύγει όλα αυτά τα έξοδα και δεν έβαλα κανέναν σε κανένα βαρέλι !!

  5. avatar Δημ. Μεταξάς

    Ο νόμος -και η ΦΙΛΠΑ το ξέει καλά- προβλέπει οτι τα πιστοποιημένης παλαιότητας οχήματα με πινακιδες ΕΟΦΙΛΠΑ μπορουν να κυκλοφορουν μόνο στις εκδηλώσεις και εκθέσεις της ομοσπονδιας η των λεσχών που ανήκουν και γιαυτό το λόγο μόνο γιαυτό το διάστημα ασφαλίζονται απο τις ασφαλιστικές εταιρείες δηλ. σπιτι- σημειο εκκινησης-αγωνας-τερμαστισμός- σπιτι και με ειδική άδεια που ενημερώνει την διεύθυνση τροχαίας γιαυτόν τον αγωνα/εκδηλωση.Ολοι λοιπον οι υπόλοιποι οδηγοί τέτοιων οχημάτων με ειδικές πινακίδες που κυκλοφορούν αυθαιρετα στους δρομους είναι παράνομοι και ανασφάλιστοι και το κάνουν διότι τα ασφάλιστρα είναι ελάχιστα και τα τέλη κυκλοφορίας μηδενικά.
    Φυσικά ενα πιστοποιημένο ιστορικό όχημα μπορεί να κυκλοφορεί με κρατικές πινακίδες και κανονικά όπως ολα ασφαλισμένο.

    1. avatar Ιρακλις

      Έχω.κλασικο.με.κανονικες.πινακιδες.και.κυκλοφορω.η.μαγκια.πληρωνεται.δικαιος.ο.νομο.δενμπορει.εμεις.με.κανονικες.πινακιδες.να.πλιώνουμε.και.εσείς.να.κυκλωφωρειτε.με.της.πινακίδες.του.Συλλόγου.σχεδον.τσάμπα.με.ΤΗΝ.αιτιολογία.Ότι.πάτε.Στο.συνεργειο

  6. avatar Τη δύστυχη

    Τη νόνα μου 97 ετών γροιά γυναίκα πάνω σε καροτσάκι μια βόλτα μέχρι την πλατεία δυο φορές την εβδομάδα ... έρχεται ο χάρος να την πάρει με πρόστιμο 1500 ευρώ

  7. avatar Διονυσης παγκαλιδης

    να ξερετε το επομενο πραγμα που θα φορολογισουν αυτα τα κωθώνια που μα ς κυβερνανε θα ειναι τα κατοικιδια να το θυμαστε

  8. avatar Βουλγαρικές πινακίδες

    Να δούμε τι θα κάνουν και με τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες πολυτελή αυτοκίνητα που κυκλοφορούν με Βουλγαρικές πινακίδες, αν και κάποτε ακούσαμε ότι θα ασχοληθούν και με το θέμα αυτό που έχει παραγίνει το κακό.

    1. avatar Anef

      Πιο κακο ,κακο ειναι που εχουν παει τα τελη και την εφορια στον θεο ,μην ξεχνας δημοκρατια εχουμε και Ευρωπαίοι πολιτες ειμαστε με τσεπες στα παντελονια μας

      1. avatar πονηροί Έλληνες

        Τα κορόϊδα να πληρώνουν, και οι πονηροί να τα έχουν τζάμπα;

  9. avatar Σπύρος Τ

    Εάν είναι συλλεκτικό και θέλει ο ιδιοκτήτης του να το κυκλοφορεί καθημερινά δεν νομίζω να είναι πρόβλημα αφού καταβάλει τα αντίστοιχα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιση του ιχ να κυκλοφορεί με αυτό.

  10. avatar Sori

    Πατρίδα..

  11. avatar Pamponhros

    Ακριβώς έτσι απαγορεύτηκε η "κλούβα" για τα κυνηγόσκυλα να κρέμεται πίσω απο το αμάξι αλλά δεν είδα να άλλαξε κάτι.

  12. avatar John Vog

    αυτοι οι απιστευτοι που ψηφιζουμε και μας κυβερνανε, τα μονα που ξερουν ειναι προστιμα, φοροι, μειωσεις μισθων συνταξεων και τα αναδρομικα τους...οσο και αισχρα να τους βρισω θα ειμαι "in"......αααααα ναι και ο στοχος τους, να καταληξουμε ολοι αστεγοι, στα κοινωνικα παντοπωλεια, με καρτα σιτισης...δεν σωνεται η παρτιδα με τιποτα

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει