Με εξαιρετικές επιδόσεις και τις δύο ημέρες του Ιστορικού Ράλι Ελλάδος, ο Σωκράτης Τσολακίδης κατάφερε να κατακτήσει για δεύτερη φορά το Πρωτάθλημα Ελλάδος μετά το 2003. Με τον Χρήστο Δήμο στο δεξί μπάκετ του Skoda Fabia R5 της ουγγρικής ομάδας Eurosol, κυριάρχησαν στον αγώνα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις ειδικές διαδρομές του.
Παράλληλα, όπως και χθες, έτσι και σήμερα το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη κατέκτησε το μέγιστο των βαθμών για το Κύπελλο Ράλι Βορείου Ελλάδος, αφού το σκέλος προσμετρούσε σαν πέμπτος γύρος στο συγκεκριμένο θεσμό.

Δεύτεροι τερμάτισαν ο Τάκης Καμπύλης με τον Σταύρο Σταμέλο και το Skoda Fabia S2000 που είχαν με μια διαφορά της τάξης των δύο λεπτών πίσω από τους νικητές, ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης με το Mitsubishi Lancer EVO VI, μια θέση που τους εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
Στην κατηγορία των ιστορικών, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να μένουν στην Αθήνα, νικητές αναδείχθηκαν οι Κώστας Μυλωνάς – Γιάννης Καλοπίτας, με Toyota Corolla KE 30. Την πρώτη τριάδα εκεί συμπλήρωσαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Κώστας Κακκαλής με Ford Sierra Cosworth και Κώστας Αργυρίου-Αποστόλης Πάλλας με Toyota Corolla AE92.
Επιστρέφοντας στο θεσμό του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, τους βαθμούς της δεύτερης θέσης πήραν οι Τάκης Καμπύλης – Σταύρος Σταμέλος, ενώ, βαθμολογικά, την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC. Τέλος, από τον 2ο αγώνα του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, οι Νίκος Βάτσος-Χρήστος Θεοφανίδης με το Renault Clio R3 αποκόμισαν τους περισσότερους βαθμούς που τους διατηρούν στην διεκδίκηση του τίτλου της F2 του Κυπέλλου Ασφάλτου.

Στον αγώνα ακριβείας (regularity) έπειτα από τρεις ημέρες και 516 χλμ. σε πανέμορφες διαδρομές της Θεσσαλίας, νικητές αναδείχθηκαν οι Κονταράτος Θεμιστοκλής-Ιατρίδης Ιούλιος με Porsche 911 SC που με μεγάλη ακρίβεια βρέθηκαν επικεφαλής από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα.

Τη δεύτερη θέση κατέκτησαν οι Γιώργος Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με VW Golf GTI, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με Alfa Romeo Alfasud Ti.

Με την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης ο Joseph Lambert, συνοδηγός του Christian Crusifix, εξασφάλισε τον τίτλο συνοδηγών στο Επάθλο Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την κακή τους επίδοση στο τρίτο σκέλος του αγώνα, οι Οικονόμου Γιώργος-Οικονόμου Νίκος κατάφεραν να εξασφαλίσουν την πρώτη θέση στο ελληνικό Πρωτάθλημα Regularity.

Η απονομή των επάθλων πραγματοποιήθηκε στη Δημοτική Πινακοθήκη της Λάρισας, της πόλης που φιλοξένησε τον αγώνα, παρουσία εκπροσώπων των χορηγών, όπως και εκπροσώπων όλων των περιοχών που φιλοξένησαν Ιστορικό Ράλι Ελλάδος 2017.

IMG_0721 MK2_8094 MK2_8130 SIG_0254 SIG_0338 SIG_0406 SIG_0417

Νίκος Τσάδαρης