Στα ύψη έχουν εκτοξευθεί φέτος οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα στο πρώτο οκτάμηνο έχουν ταξινομηθεί συνολικά 42.996 εισαγόμενα οχήματα, την ίδια στιγμή που οι πωλήσεις των καινούριων είναι 85.146.

Η εικόνα της αγοράς στο χώρο του αυτοκινήτου έχει αλλάξει και οι λόγοι είναι δυο. Αφενός η οικονομική κρίση και αφετέρου οι φθηνές τιμές των εισαγόμενων αυτοκινήτων.

Γεγονός είναι ωστόσο και ότι σήμερα στην ελληνική αγορά δεν υπάρχουν πολλά «ελληνικά» μεταχειρισμένα που να μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού. Έτσι, η στροφή στις ξένες αγορές αποτελεί μονόδρομο.

Οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων το 2009 ήταν 24.345, το 2010 πουλήθηκαν 13.125 μεταχειρισμένα εισαγόμενα αυτοκίνητα, το 2011 10.196, το 2012 πουλήθηκαν 6001, το 2013 παρέμειναν σχεδόν στα ίδια επίπεδα (6.280), το 2014 υπήρξε μεγάλη αύξηση με 13.694 οχήματα, το 2015 εκτινάχθηκαν στα 20.637, ενώ το 2016 το νούμερο αυτό έφτασε στις 27.814, αποκομίζοντας μερίδιο 26.1% της συνολικής αγοράς. Η μεγάλη έκρηξη πωλήσεων σημειώθηκε φέτος , που έχουν πουληθεί 42.996 αυτοκίνητα. Έτσι γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι σχεδόν ένα στα τρία αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα στην Ελλάδα είναι εισαγωγής σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Το ευχάριστο των τελευταίων τριών ετών είναι ότι η αγορά γενικότερα του αυτοκινήτου γνωρίζει μικρή αύξηση. Οι επικεφαλής των αντιπροσωπειών που ασχολούνται με την πορεία της ελληνικής αγοράς αισιοδοξούν ότι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η αγορά των καινούριων αυτοκινήτων θα αγγίξει τις 100-110 χιλιάδες πωλήσεις, με ανοδική τάση γιατί πλέον ο ελληνικός στόλος μπορεί να θεωρηθεί παλιός με μέσο όρο τα 12 έτη. Αυτό σημαίνει ότι αντίστοιχη τάση θα υπάρξει και στα εισαγωγής αυτοκίνητα, γεγονός που πιθανόν να δούμε ακόμη μεγαλύτερα νούμερα.