Το D-Max είναι ένα από τα πιο πετυχημένα ανοιχτά ελαφρά φορτηγά (πικάπ) παγκοσμίως, κατασκευασμένο από την εξειδικευμένη στο είδος Isuzu.

Το νέο Isuzu D-Max, είναι το φορτηγάκι που οδηγήσαμε πρόσφατα στα πλαίσια δημοσιογραφικής παρουσίασης που έγινε στη χώρα μας.

Ιδιαίτερα δημοφιλές στην ελληνική αγορά, το νέο D-Max έχει κάποιες σχεδιαστικές αλλαγές στο αμάξωμα εμπρός και πίσω για αισθητικούς αλλά και λειτουργικούς λόγους, που τελικά βελτιώνουν κατά 0,4 τον συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης.

GGK_0021

Στο εσωτερικό υπάρχει νέος πίνακας οργάνων και νέα υλικά, ενώ έχει γίνει προσπάθεια αύξησης των διαφόρων αποθηκευτικών χώρων, κάτι σημαντικό σ’ ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο. Επιπλέον υπάρχει νέο ηχοσύστημα και θύρες USB, όπως επίσης και κάμερα οπισθοπορείας.

GGK_0003

Η μεγάλη αλλαγή όμως εντοπίζεται στα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και κατάβασης σε απότομη κατηφόρα και κυρίως στο νέο ντιζελοκινητήρα 1.9κ.εκ., προδιαγραφών Euro 6b.

Ο νέος κινητήρας αποδίδει 164 ίππους και τελικά προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από τον μεγαλύτερου κυβισμού προκάτοχό του, λόγω και της μείωσης του βάρους του αυτοκινήτου κατά 100 περίπου κιλά.

GGK_0019

Συνδυάζεται με ένα νέο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή ένα νέο επίσης 6τάχυτο αυτόματο, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής ταχυτήτων.

Η μείωση του βάρους του αυτοκινήτου είχε ως συνέπεια και τη δυνατότητα αύξησης της ικανότητας μεταφοράς φορτίου, το οποίο κυμαίνεται -ανάλογα με την έκδοση- από 1.085 ως 1.310 κιλά και είναι από τα κορυφαία στην κατηγορία.

GGK_0038

Η απόσταση από το έδαφος για τις τετρακίνητες εκδόσεις, οι οποίες προορίζονται κυρίως για χρήσεις εκτός δρόμου, φτάνει τα 23,5 εκατοστά.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης οδηγήσαμε την τετρακίνητη έκδοση με την επιμηκυμένη  καμπίνα και το χειροκίνητο κιβώτιο. Η γενική εντύπωση που αποκομίσαμε είναι ότι, πρόκειται για μια γεροδεμένη και ποιοτική κατασκευή, με τις ευκολιές επιβατικού αυτοκινήτου.

GGK_0050

Ο κινητήρας έχει δύναμη για να κινήσει αξιοπρεπέστατα στο δρόμο το –στην περίπτωσή μας- χωρίς φορτίο αμάξωμα και οι σχέσεις στο κιβώτιο δείχνουν να έχουν σωστή κλιμάκωση με την πρώτη ιδιαίτερα κοντή, κάτι που σε συνδυασμό και με το «βοηθητικό» κιβώτιο δίνει μεγάλες δυνατότητες για κίνηση με φορτίο σε δύσβατα εδάφη. Πλέον αυτών, όταν αποφασίσαμε να κινηθούμε σε ιδιαίτερα κακοτράχαλο και στη συνέχεια σε λασπωμένο δρόμο, το D-Max, δεν κατάλαβε τίποτα, παρά το ότι η έλλειψη φορτίου, μείωνε την πρόσφυση του πίσω άξονα.

Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, τα ελαφρά φορτηγά είναι εργαλεία δουλειάς για επαγγελματίες και δευτερευόντως επιβατικά αυτοκίνητα, σκοπός για τον οποίο πολλές φορές επιλέγονται.

GGK_0077

Το νέο D-Max προσφέρεται σε μία πλήρη γκάμα εκδόσεων, με τρία διαφορετικά αμαξώματα (μονής καμπίνας, επιμηκυμένης καμπίνας και διπλής καμπίνας), πίσω κίνηση ή τετρακίνηση και αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο.

GGK_0078

Στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται το ABS με brake assist και ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης, το ESP με σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα και σύστημα ελέγχου κατάβασης σε απότομη κατωφέρεια, καθώς και 6 αερόσακοι.

Οι τιμές (για τις 11 διαφορετικές εκδόσεις) ξεκινούν από τα 21.900 ευρώ για το μονοκάμπινο με κίνηση στους πίσω τροχούς και φθάνουν μέχρι τα 38.659 ευρώ για το 4θυρο διπλοκάμπινο με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο.

GGK_0079 GGK_0081 GGK_0001

Νίκος Τσάδαρης