Ο Sebastien Loeb εξασφάλισε τον 8ο τίτλο του στο Ράλι Μ. Βρετανίας αλλά δεν κατάφερε να τον γιορτάσει με μία νίκη. Ο Αλσατός ξεκίνησε πολύ καλά την πρώτη ημέρα του Ράλι απολαμβάνοντας ένα καλό προβάδισμα από τον έτερε διεκδικητή του τίτλου Mikko Hirvonen.
Ο Φινλανδός όμως στάθηκε άτυχος καθώς στην 2η ημέρα του ράλι έχασε τον έλεγχο του Ford Fiesta και χτύπησε το πίσω μέρος του. Η ζημιά ήταν αρκετά μεγάλη με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει την προσπάθειά του. Αυτό έχρισε τον Loeb αυτομάτως πρωταθλητή.
Ο Γάλλος είδε τον έτερο οδηγό της Ford, Jari-Matti Latvala, να πετάει στις ειδικές διαδρομές την 3η ημέρα του Ράλι παίρνοντας κεφάλι στο ράλι. Με το ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα να μην υπάρχει πλέον, η προσοχή των φίλων των ράλι στράφηκε στη μονομαχία Loeb-Latvala για τη νίκη. Ο Latvala ξεκίνησε δυναμικά την τελευταία ημέρα δείχνοντας ότι θα τα δώσει όλα για τη νίκη.
Εκεί που όλοι περίμεναν μια μάχη αυτή δεν ήρθε ποτέ καθώς ο Loeb εγκατέλειψε στο δρόμο προς την 19η ΕΔ του ράλι. Ο Loeb συνάντησε μπροστά του σε ένα στενό σημείο του δρόμου ένα «πολιτικό» αυτοκίνητο, ο Γάλλος έκανε στην άκρη αλλά η μετωπική σύγκρουση τον άφησε εκτός συνέχειας.
Έτσι λοιπόν ο Jari-Matti Latvala έμεινε μόνος του στην πρώτη θέση, για να φτάσει άνετα σε μία νίκη. Πίσω από τον Latvala στη 2η θέση τερμάτισε ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta της Stobart. Ο Νορβηγός αντιμετώπισε κατάφερε να διαχειριστεί μερικά προβλήματα που αντιμετώπισε και εκμεταλλευόμενος τις ατυχίες των υπολοίπων ανέβηκε στο βάθρο. Στην 3η θέση δόθηκε πολύ μεγάλη μάχη ανάμεσα στον Henning Solberg με το Fiesta της Stobart και στον Kris Meeke με το Mini. Ο Βρετανός έχασε το βάθρο μέσα στην πατρίδα του στην Power Stage μετά από ένα μικρό λάθος, που του κόστισε πολύ όμως. Έτσι ο Νορβηγός ανέβηκε στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου πραγματικά την τελευταία στιγμή.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2011 ολοκληρώθηκε, με τον Sebastien Loeb να κατακτά άλλον έναν τίτλο και τον Jari-Matti Latvala να αφήνει υποσχέσεις για το μέλλον. Το 2012 αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και με ένα νέο κατασκευαστή, τη Mini, να έχει πλήρη εμπλοκή. Ραντεβού τον Ιανουάριο για το Ράλι Μόντε Κάρλο.
Πηγή: formulaena.gr