Ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας, τουλάχιστον για επιβατικό όχημα, είναι όμως άκρως αληθινά τόσο τα 450+ km/h τελικής ταχύτητας, όσο οι 2.800 ίπποι ή το λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. Με αυτά τα νούμερα, το πρωτότυπο της Rotary Supercars θα γίνει ένα από τα γρηγορότερα οχήματα στον κόσμο, όντας πιο γρήγορο ακόμη και από Bugatti Veyron Super Sport (1.200 PS, 425 χλμ./ώρα μέγιστη ταχύτητα).

Πως όμως καταφέρνει ο μικρός αυτός γερμανικός οίκος να επιτύχει αυτά τα νούμερα; Να σημειώσουμε, πως όπως μπορεί να υποψιαστεί κανείς και από την επωνυμία του, η Rotary Supercars ειδικεύεται στους περιστροφικούς κινητήρες. Το εν λόγω πρωτότυπο των 2800 ίππων θα έχει 8 ρότορες, αντίθετα με το Predator GT, το οποίο έχει κινητήρα με 4 ρότορες και αποδίδει 1.184 ίππους.

Τέλος, για τους λάτρεις των αριθμών να σημειωθεί ότι η πλευρική επιτάχυνση του μοντέλου είναι 3g, ενώ κατά το φρενάρισμα, οι δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά το διαμήκη άξονα είναι 5,6g, μία τιμή ανάλογη που αναπτόσουν τα μονοθέσια της Formula1.


Το Predator GT, το μοντέλο που θα αντικατασταθεί, αποδίδει 1.184 ίππους.

Πηγή: autotriti.gr