Το Nissan Juke, από το 2010 που εμφανίστηκε προσέλκυε την προσοχή τόσο με τον τολμηρό του σχεδιασμό, όσο και με τα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά. Στην πρόσφατη ανανέωση του μοντέλου η Nissan επαναφέρει μια επιλογή κίτρινου εξωτερικού χρώματος, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση των πελατών, μετά τηνωεπιτυχίαωτου στο Juke πρώτης γενιάς.ωΕκτός από την εισαγωγή του νέου κίτρινου, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της μάρκας έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό, με επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και ανανεωμένο πίνακα οργάνων. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα. Επιπλέον, η συνδεσιμότητα του μοντέλου έχει αναβαθμιστεί με μεγαλύτερη οθόνη αφής και πρόσθετες λειτουργίες.

Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και τη διάθεση μιας νέας έκδοσης που ονομάζεται N-Sport, η οποία δίνει έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου, τόσο στις εξωτερικές όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες. Στη νέα έκδοση N-Sport, το νέο κίτρινο ενισχύεται από την αντίθεση με τη μαύρη οροφή, τους καθρέφτες των θυρών, των τροχών, τη μάσκα και τις κολόνες Α και Β.

Οι ανανεώσεις στο εσωτερικό

Η πρώτη αλλαγή που παρατηρεί κανείς στις εκδόσεις από την Acenta και πάνω είναι το αυξημένο μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment. Είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες για άνετο χειρισμό, αλλά και για να ενισχύσει την αίσθηση του πιλοτηρίου που αρέσει πολύ στους πελάτες του Juke. Ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, είναι πλέον μια ψηφιακή οθόνη TFT.

Η οθόνη υψηλής ανάλυσης (1920 x 720 pixel) επιτρέπει στον οδηγό να την διαμορφώσει ώστε να εμφανίζει τον συνδυασμό πληροφοριών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Η εμφάνιση του πίνακα οργάνων μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ δύο διαφορετικών βασικών διατάξεων, με την κλασική διάταξη να δείχνει δύο καντράν και έναν κεντρικό χώρο που περιέχει πρόσθετες πληροφορίες. Εναλλακτικά, η «βελτιωμένη» διάταξη παρουσιάζει το ταχύμετρο και το στροφόμετρο σε ένα ζευγάρι καντράν που είναι κεκλιμένα και δίνουν μια τρισδιάστατη προοπτική.

Στο κεντρικό τμήμα μεταξύ των καντράν, ο οδηγός μπορεί να εμφανίσει οδηγίες πλοήγησης, συμπεριλαμβανομένου χάρτη, καθώς και την κατανάλωση, πληροφορίες ήχου, απόδοση οικολογικής οδήγησης, πιέσεις ελαστικών και άλλες βασικές πληροφορίες. Τα χειριστήρια της οθόνης βρίσκονται βολικά στο τιμόνι.

Το αναβαθμισμένο infotainment διαθέτει πιο διαισθητική αρχική οθόνη που επιτρέπει στον χρήστη να προσαρμόσει την οθόνη ώστε να περιλαμβάνει τα «widgets» για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως θα έκανε με την αρχική οθόνη του έξυπνου τηλεφώνου του. Επιπλέον, το infotainment περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής και ικανότητα «κατανόησης φυσικής γλώσσας». Το ασύρματο Android Auto είναι επίσης διαθέσιμο μαζί με την υπάρχουσα ασύρματη συνδεσιμότητα Apple Car Play. Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν πληροφορίες κάμερας ταχύτητας και πληροφορίες για την τιμή των καυσίμων οι οποίες μπορούν πλέον να εμφανίζονται στον χάρτη πλοήγησης. Το σύστημα infotainment μπορεί πλέον να αναπαράγει περιεχόμενο βίντεο από συσκευές συνδεδεμένες με USB όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.

Σε απόλυτη αρμονία με την επιλογή του εντυπωσιακού κίτρινου εξωτερικού χρώματος, το εσωτερικό του N-Sport διαθέτει ένα ταιριαστό κίτρινο χρώμα που έχει σχήμα μπούμερανγκ. Το κάθισμα N-Sport έχει κίτρινα ανακυκλωμένα ένθετα Alcantara που ταιριάζουν με το νέο εξωτερικό χρώμα και καλύπτουν το επάνω εξωτερικό τμήμα του καθίσματος. Η βάση η πλάτη του καθίσματος είναι καπιτονέ με διακριτικό μοτίβο, ενώ το «Juke» είναι ανάγλυφο στο ύψος των ώμων. Η κίτρινη ραφή ολοκληρώνει το αποτέλεσμα.

Υπάρχουν επίσης νέα καθίσματα για τις κατηγορίες N-Connecta, N-Design και Techna, με βελτιωμένη άνεση. Τα νέα καθίσματα N-Connecta διαθέτουν ένα νέο ύφασμα που ονομάζεται Kira Melange, το οποίο αποτελείται από PVC με υφάσματα που συμπληρώνουν τα ένθετα με μοτίβο κυλίνδρων. Στην έκδοση Techna, το νέο υλικό είναι μαύρο με ένθετα με καπιτονέ εφέ στην βάση και την πλάτη του καθίσματος.

Βελτιωμένη άνεση

Το εσωτερικό όλων των εκδόσεων Juke περιλαμβάνουν ένα μεγαλύτερο ντουλαπάκι, το οποίο έχει αυξηθεί στα 7,8 λίτρα. Το υποβραχιόνιο έχει επανασχεδιαστεί για να παρέχει καλύτερη στήριξη, με ασύμμετρη σχεδίαση που αυξάνει το μήκος κατά 25 χιλιοστά, αλλά χωρίς συμβιβασμούς στις ποτηροθήκες. Το υποβραχιόνιο σηκώνεται για να δώσει πρόσβαση σε ένα κεντρικό αποθηκευτικό χώρο, όπως στο προηγούμενο Juke, αλλά το καπάκι διαθέτει πλέον ένα κλιπ που μπορεί να χωρέσει τρεις πιστωτικές κάρτες.

Όλες οι εκδόσεις είναι πλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο και άνεση στο χώρο μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων. Στην έκδοση Hybrid, τα κουμπιά e-Pedal και EV Mode έχουν αλλάξει θέση για μεγαλύτερη ευκολία. Από την έκδοση N-Connecta, όλες οι εκδόσεις είναι πλέον εξοπλισμένες με μια ασύρματη βάση φόρτισης που μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone στο μέγεθος ενός iPhone 12 ProMax. Επιπλέον, υπάρχουν υποδοχές USB-A και USB-C για χρήση από τους μπροστινούς επιβάτες. Οι επιβάτες στο πίσω μέρος έχουν στη διάθεσή τους σημεία φόρτισης USB-A και USB-C.

Πρόσθετες χρωματικές επιλογές

Ενώ η επιστροφή του κίτρινου θα τραβήξει την προσοχή, υπάρχουν και άλλες αλλαγές στις επιλογές της παλέταςχρωμάτων. Το προηγούμενο λευκό pearl έχει αντικατασταθεί από μια νέα απόχρωση, η οποία είναι μια νέα σύνθεση που δίνει μια ακόμα πιο καθαρή λευκή όψη, καθώς και περισσότερες μεταλλικές νιφάδες για εντονότεροπερλέ αποτέλεσμα. Ομοίως, το μεταλλικό μαύρο είναι νέο. Η νέα βαφή είναι πιο πλούσια και πιο σκούρα. Νέες επιλογές ζαντών είναι τώρα διαθέσιμες στο Juke στις τρεις κορυφαίες κατηγορίες της σειράς. Κάθε κατηγορία έχει μια τυπική επένδυση τροχών, καθώς και μια προαιρετική εναλλακτική λύση. Οι τροχοί στο N-Connecta και στο N-Design είναι νέοι και ο καθένας έχει σχέδιο πέντε ακτίνων, αλλά τα σχέδια είναι μοναδικά για κάθε έκδοση, με διαφορετική τεχνική, γωνιακή εμφάνιση. Η προαιρετική επένδυση τροχών για N-Connecta, N-Design, N- Sport&Techna είναι μια επιλογή 19″ με καλύτερες αεροδυναμικές ιδιότητες. Επίσης, μια νέα επιλογή ελαστικού κύλισης χαμηλής αντίστασης για την επιλογή τροχού 17 ιντσών που είναι διαθέσιμη στην έκδοση Hybrid στις κατηγορίες Acenta και N-Connecta.

Τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού

Με την ανανέωση του Juke έρχεται και το Lane Departure Warning ως στάνταρ. Το Emergency Lane Keep είναι επιλογή, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση Techna. Παρακολουθεί την πορεία του Juke στην λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο, και αν όταν το αυτοκίνητο κινηθεί πολύ κοντά στο όριο της λωρίδας, όπως ορίζεται από τις λευκές γραμμές, θα προκαλέσει μια δόνηση στο τιμόνι για να τραβήξει την προσοχή του οδηγού.

Εκμεταλλευόμενη την κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας, η ανάλυση της κάμερας οπισθοπορίας έχει επίσης αυξηθεί στα 1,3 megapixel. Η κάμερα οπισθοπορίας είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Juke, ενώ η οθόνη Around-View που συνδυάζει τη θέαση από τέσσερις κάμερες γύρω από το αυτοκίνητο διατίθεται από το Ν-Connecta και επάνω. Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος τα φώτα των φρένων θα αναβοσβήσουν για να ειδοποιήσουν τον οδηγό πίσω.

Κινητήρια σύνολα

Το Juke προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων. Η ηλεκτροκίνητη επιλογή είναι το Juke Hybrid που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικόσύστημα. Παράγει 94 ίππους και 148 Nm ροπής. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας παράγει 49 ίππους και 205 Nm ροπής, και υποστηρίζεται από εκκινητή/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα επιλογή βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον μικτό κύκλο. Η δεύτερη επιλογή για το Juke τροφοδοτείται από έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης DIG-T 1,0 λίτρου. Παράγει 117 ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Είναι διαθέσιμη με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή σπορ κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων και με επιλογή τρόπου οδήγησης (Eco, Standard, Sport). Το ανανεωμένο Juke παράγεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, όπου έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια μονάδες από την κυκλοφορία του πρώτου το 2010. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην δεύτερη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, μαζί με το Qashqai.

Κατανάλωση μικτή WLTP Εκπομπές ρύπων CO2 WLTP

  • Juke DIG 5.8-6.2 l/100km 133-141 g/km
  • Juke Hybrid 4.7-4.9 l/100km 107-112 g/km