Τρία ολοκαίνουργια μοντέλα τα οποία μας έχει αποκαλύψει κατά καιρούς η ιαπωνική φίρμα, θα παρουσιάσει επίσημα σε λιγότερο από δύο μήνες στην έκθεση της Γενεύης. Πρόκειται για το Impreza Concept, το μικρό πολυχρηστικό Trezia, καθώς και το πολυαναμενόμενο Coupe, που τελικά θα είναι πισωκίνητο. Με ένα μικρό αλλά περιεκτικό δελτίο τύπου η Subaru ανακοινώνει ότι στην προσεχή έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο θα μας παρουσιάσει τρία ολοκαίνουργια μοντέλα. Δύο από αυτά έχουν ήδη κάνει τα αποκαλυπτήρια τους στο διαδίκτυο, ενώ το τελευταίο που είναι ίσως και το πιο ενδιαφέρον μας έχει απασχολήσει ιδιαίτερα, χωρίς ακόμη να έχουμε δει την τελική του μορφή. Αυτό δεν είναι άλλο από το σπορ κουπέ αυτοκίνητο που η Subaru εξελίσσει σε συνεργασία με την Toyota, το οποίο όπως αναφέρει η πρώτη θα παρουσιαστεί (τουλάχιστον αρχικά) με την κίνηση πίσω, εξ’ ού και το όνομα του: «Subaru Rear-Wheel Drive Sports Car Technology Concept». Τα άλλα δύο είναι το Subaru Impreza Concept που παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2010, και το Subaru Trezia που πρώτοι σας παρουσιάσαμε ένα μήνα αργότερα (Δεκέμβριος 2010).

Subaru Impreza Concept

Στην έκθεση της Γενεύης θα γίνει ουσιαστικά η πρώτη Ευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου αφού το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του το Νοέμβριο του 2010 στην έκθεση του Λος Άντζελες. Σχεδιαστικά το μοντέλο μένει πιστό στις αρχές της τάσης «Confidence in Motion» που ανακοίνωσε ότι θα ακολουθήσει η εταιρεία στα μελλοντικά της αυτοκίνητα. Το αμάξωμα έχει σχεδιασμό τετράθυρου κουπέ, που διαθέτει αναμφίβολα σπορτίφ στοιχεία, την ίδια στιγμή που εσωτερικά εγγυάται πολύ καλούς χώρους για τέσσερις επιβάτες. Τα φουσκωμένα φτερά, οι μεγάλες εισαγωγές στους προφυλακτήρες (εμπρός/πίσω), καθώς και το diffuser στο κάτω μέρος του πίσω προφυλακτήρα είναι αναμφισβήτητα στοιχεία που μαρτυρούν το δυναμισμό του αυτοκινήτου, αλλά και την ύπαρξη «καυτών» εκδόσεων όπως STI ή WRX STI!

Ένα ακόμη φουτουριστικό στοιχείο του concept είναι η χρήση καμερών αντί για τους συμβατικούς εξωτερικούς καθρέπτες, οι οποίες στηρίζονται στο πάνω μέρος των εμπρός κολόνων. Τέλος, η Subaru έδωσε και τις τελικές εξωτερικές διαστάσεις του concept που θα είναι τα 4.520×1.820×1.430 χιλ. για ΜxΠxΥ και 2.640 χιλ. για το μεταξόνιο. H Subaru αναφέρει ότι το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί ατμοσφαιρικό σύνολο 2.0 λίτρων, με αυτόματο κιβώτιο απείρων σχέσεων (CVT) το οποίο η εταιρεία ονομάζει Lineartronic, ενώ η μετάδοση θα γίνεται σε όλους τους τροχούς μέσω του γνωστού συστήματος τετρακίνησης: Symmetrical All Wheel Drive.

Subaru Trezia

Στην περίπτωση του Τrezia πρόκειται στην ουσία για την «αδελφή» έκδοση του Verso-S της Toyota που είδαμε στην έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβριο του 2010. Όπως και στο Toyota, το συνολικό του μήκος θα κυμαίνεται στα 4 μέτρα, ενώ εκτός από τις περιορισμένες εξωτερικές διαφορές στη μάσκα τους προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα, η σιλουέτα του παραπέμπει απευθείας στο Verso-S. Από πλευράς κινητήρων, το νέο Trezia θα έχει έναν βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων και έναν πετρελαιοκινητήρα 1,4 λίτρων που προέρχονται από το Yaris και αποδίδουν 101 και 90 ίππους αντίστοιχα.
Η κίνηση θα μεταδίδεται στον εμπρός άξονα, όμως θα υπάρχει και έκδοση με μόνιμη τετρακίνηση όπως άλλωστε συμβαίνει και στα περισσότερα μοντέλα της φίρμας. Η μετάδοση του μοντέλου θα εξασφαλίζεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματου τεχνολογίας CVT. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 3.995×1.695×1.595 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.550 χιλ. για το μεταξόνιο.

Subaru Rear-Wheel Drive Sports Car Technology Concept

Εδώ πρόκειται για ένα από τα πιο συζητημένα αυτοκίνητα της Subaru, των τελευταίων ετών, αφού η εταιρεία το εξελίσσει από κοινού με την Toyota. Τα τελευταία νέα θέλουν την μορφή του κουπέ της Subaru να τείνει προς τα ανεπίσημα σχέδια που σας παρουσιάζουμε, και το μηχανικό σύνολο της βασικής έκδοσης να είναι το γνωστό δίλιτρο της εταιρείας, αλλά με την ιπποδύναμη να ξεκινά από τους 200 ίππους. Όπως μαρτυρά και το όνομα του, η μετάδοση θα περνά στον πίσω άξονα (και για τις δύο εταιρείες), ενώ το κιβώτιο θα είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων, που επίσης θα μοιραστούν Subaru και Toyota, για μείωση του κόστους. Αυτό που δεν αποκλείεται πάντως είναι η ύπαρξη πιο δυνατών εκδόσεων (STi για τη Subaru) με τετρακίνηση και την ιπποδύναμη στους 300 ίππους, όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν.

Πηγή: autotriti.gr