Οι ψηφιακές μεταρρυθμίσεις, και η μάχη κατά της ακρίβειας είναι οι βασικές θεματικές ενότητες των δύο νέων προεκλογικών σποτ της ΝΔ.

Το πρώτο σποτ, που εστιάζει στην ακρίβεια, ξεκινά με την αύξηση των μισθών και των συντάξεων. Ειδικότερα, σημειώνεται ότι η συνολική αύξηση από το 2019 είναι 27,7%, με τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων να αυξάνονται για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια. Αναφέρεται επίσης το ξεπάγωμα των τριετιών, ωστόσο τονίζεται ότι οι τιμές παραμένουν υψηλές και η μάχη κατά της ακρίβειας συνεχίζεται.

Για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, επισημαίνεται ότι γίνονται έλεγχοι στην αγορά και επιβάλλονται αυστηρά πρόστιμα.

Το σποτ κλείνει με τη φράση: «Ακόμα υψηλότεροι μισθοί ώστε να φθάσουμε σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη».

Το δεύτερο σποτ επικεντρώνεται στις αλλαγές που έχουν γίνει, κυρίως στο ψηφιακό κράτος και στις ψηφιακές μεταρρυθμίσεις, ενώ ξεκινάει με τη φράση: «Ναι, το κράτος αλλάζει».

Στη συνέχεια, αναφέρεται ότι υπάρχουν 1.754 ψηφιακές υπηρεσίες και πάνω από 3 δισ. ψηφιακές συναλλαγές με το Δημόσιο.

Πάνω από 270.000.000 έγγραφα έχουν εκδοθεί ή υποβληθεί ψηφιακά.

Στο βίντεο απαριθμούνται οι νέες ψηφιακές δυνατότητες που παρέχονται στους πολίτες, όπως η επιστολική ψήφος, η ψηφιακή ταυτότητα, το ψηφιακό δίπλωμα και το ψηφιακό κτηματολόγιο.

Το σποτ καταλήγει με τη φράση: «Όμως το βαθύ κράτος ακόμη αντιστέκεται. Και υπάρχουν πολλά να γίνουν. Και θα γίνουν. Για μια Ελλάδα σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη».